Πάντα θα υπάρχουν δημόσιοι φορείς για να βολεύονται τα κομματικά στελέχη

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 26 Ιάν 2017 - 11:01

Τελευταία Ενημέρωση: 11:01

ΦΩΤΟ: EUROKINISSI/ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗ/ΑΡΧΕΙΟΥ

ΦΩΤΟ: EUROKINISSI/ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗ/ΑΡΧΕΙΟΥ

Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει φέρει τρόμο σε πολλά κομματικά στελέχη που έχουν διοριστεί σαν σύμβουλοι ή με διάφορες άλλες ταμπέλες, σε υψηλόμισθες θέσεις, τις οποίες πληρώνει πολύ ακριβά ο ελληνικός λαός, για να βγάζουν λεφτά οι κομματικοί τεμπέληδες. Και ακολουθούν και άλλες ΔΕΚΟ στις οποίες οι όλες κυβερνήσεις ανεξαιρέτως διόριζαν και συνεχίζουν βέβαια να διορίζουν δικά τους στελέχη με μοναδικό κριτήριο τη κομματική τους ταυτότητα.

Γι αυτό λοιπόν, κάτι πρέπει να γίνει. Και η κυβέρνηση το κάνει. Γιατί δεν είναι μόνο ότι δεν πρέπει να χάσουν το βόλεμά τους όλες αυτές οι στρατιές κομματικών υπαλλήλων. Αν χαθούν αυτές οι θέσεις, θα χαθούν μαζί και πολλές χιλιάδες ψήφοι και ο ΣΥΡΙΖΑ θα γυρίσει πάλι στο 4%, ενώ ο Πάνος Καμμένος και η παρέα του θα καταντήσουν να βλέπουν τη Βουλή μόνο απ’έξω σαν τουρίστες. Κι αυτό χωρίς να υπολογίσουμε ότι πολλοί από αυτούς θα αναγκαστούν να δουλέψουν.

Γι αυτό και η κυβέρνηση φροντίζει να μην τα δώσει όλα, αλλά να κρατήσει ή και να ιδρύσει ακόμη νέους δημόσιους οργανισμούς για να βολέψει όσους τα χάσουν τις θέσεις τους.

Έτσι λοιπόν, και σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, το υπουργείο Υποδομών, ετοιμάζεται να διεκδικήσει μέσω της ΓΑΙΑΟΣΕ νέα άδεια σιδηροδρομικών μεταφορών ώστε να υπάρχει, για καλό και για κακό, ένας δημόσιος φορέας. Από την άλλη, για το καλό των Θεσσαλονικέων πάντα, το ίδιο υπουργείο ανακοίνωσε ότι θα κάνει νέο και φυσικά δημόσιο φορέα συγκοινωνιών, αντί να κοιτάξει πώς και με λιγότερα χρήματα, να εξυγιάνει τον ήδη υπάρχοντα ιδιωτικό ΟΑΣΘ. Γιατί αυτό είναι κάτι που μπορεί να το κάνει φέρνοντας απλά τέτοιους νόμους στη Βουλή που μπορούν να περιορίσουν τα κέρδη, την αυθαιρεσία και την ασυδοσία του ΟΑΣΘ. Αλλά δεν το κάνει. Αντιθέτως, παίρνει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από ευρωπαϊκούς θεσμούς για να ιδρύσει δύο νέα χωνευτήρια κομματικών διορισμένων. Έναν οργανισμό δημόσιων συγκοινωνιών, κι έναν οργανισμό που θα τον εποπτεύει. Όλα αυτά, για το καλό των πολιτών της Θεσσαλονίκης.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να βρει τρόπους να ξεφύγει η χώρα από τη μέγγενη των μνημονίων. Όταν όμως πρόκειται για το βόλεμα των κομματικών της τέκνων, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευρηματική.