Ολοκλήρωση εκδήλωσης στον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών

Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή 14 Ιούλ 2017 - 12:06

Τελευταία Ενημέρωση: 11:12

kopela-airplane

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα» που διοργανώνουν για τρίτη συνεχή χρονιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» ολοκληρώθηκε με επιτυχία η σημερινή ενημερωτική δράση, στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», ο οποίος στηρίζει την καμπάνια.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, παρέχοντάς τους και πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Παράλληλα, οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος», είχαν την ευκαιρία  να πληροφορηθούν μέσα από σχετικό βίντεο που προβλήθηκε στις οθόνες του αεροδρομίου, για το πως μπορούν να έχουν βοήθεια και υποστήριξη σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν με αεροπορική εταιρεία, πρακτορείο ή τουριστική επιχείρηση και πως θα επιλύσουν φιλικά και χωρίς κόστος τη διαφορά τους.

Να σημειωθεί ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός στη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο Facebook  http://bit.ly/2uqhmtm . Ο διαγωνισμός ολοκληρώνεται στις 16 Ιουλίου 2016. Σκοπός του διαγωνισμού αυτού είναι να δώσει κίνητρο στους καταναλωτές να μάθουν τα δικαιώματά τους, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις και να κερδίσουν, μετά από κλήρωση, ένα σετ βαλίτσες ταξιδίου.

Τέλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Θα ακολουθήσει αντίστοιχη ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.