Προς ανάκληση 200 αποσπάσεις εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκε: Σάββατο 01 Νοέ 2014 - 15:00

Τελευταία Ενημέρωση: 15:00

Την ανάκληση 200 αποσπάσεων εκπαιδευτικών από φορείς και υπηρεσίες προγραμματίζει το Υπουργείο Παιδείας στην προσπάθειά του να καλύψει τα 1500 κενά εκπαιδευτικών. Το παραπάνω αναφέρει μεταξύ των άλλων ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ σε ενημερωτικό του για τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον Υπουργό Παιδείας.

 

Ο κ. Κοτσιφάκης αναφέρει ότι ο κ. Λοβέρδος κάλεσε την Ομοσπονδία να συναινέσει στη μη εφαρμογή του νόμου για τον αριθμό των μαθητών (όπου υπάρχουν περιπτώσεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και αναπηρίας), στις συγχωνεύσεις τμημάτων, τη μεταφορά μαθητών σε γειτονικά σχολεία.

Ο Υπουργός παραδέχτηκε την ύπαρξη 1.500 κενών και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και ότι δεν υπάρχουν χρήματα για προσλήψεις αναπληρωτών.

Όσον αφορά τις συνταξιοδοτήσεις κατά τον κ. Κοτσιφάκη, δήλωσε ότι δεν θα υπογράψει καμία παραίτηση ενώ για τις διαθεσιμότητες και απολύσεις όπου η κατάσταση εδώ και 16 μήνες παραμένει η ίδια, ο κ. Λοβέρδος είπε πως θα γίνει συνάντηση με τον Υπουργό Διοικ. Μεταρρ. την επόμενη Δευτέρα, για το αν θα πραγματοποιηθεί νέα ανακοίνωση, χωρίς όμως να δεσμεύεται αν σε αυτή θα καλυφθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα ώστε να μην υπάρχει καμία απόλυση.

Ο κ. Κοτσυφάκης δεν αφήνει ασχολίαστη την πρόταση του Υπουργού Παιδείας προς την ΟΛΜΕ για moratorium όσον αφορά τις εθνικές και θρησκευτικές εορτές καθώς και για τις επισκέψεις του σε σχολεία.

Χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ γράφει τα ακόλουθα:

Σε σοβαρό ατόπημα υπέπεσε ο Υπουργός Παιδείας κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης με το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Στην προσπάθειά του να υπηρετήσει τις επικοινωνιακές του σκοπιμότητες στοχοποίησε και συκοφάντησε την ΟΛΜΕ και ευρύτερα το συνδικαλιστικό κίνημα ζητώντας moratorium όσον αφορά τις εθνικές και θρησκευτικές εορτές καθώς και για τις επισκέψεις του σε σχολεία

Η επικοινωνία και οι πολιτικές σκοπιμότητες έχουν τα όριά τους όταν μάλιστα δεν μπορείς να δώσεις λύσεις σε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας των σχολείων, και ο Υπουργός σήμερα τα ξεπέρασε.

Η σημερινή στάση με τις συκοφαντίες και τα ψέματα για τη δράση της ΟΛΜΕ και η απαξιωτική και απαράδεκτη στάση του απέναντι σε μέλη του ΔΣ και στο συνδικαλιστικό κίνημα συνολικά δείχνει το πραγματικό πρόσωπο της κυβερνητικής πολιτικής που υπονομεύει καθημερινά τον Έλληνα εκπαιδευτικό και το δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση.

Από τα δύο διαφορετικά δελτία τύπου που εξέδωσε αμέσως μετά τη συνάντηση ο Υπουργός Παιδείας αποδεικνύεται ότι:

 

  •  Δεν ενδιαφέρεται για να επιλυθούν τα σοβαρά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την ασκούμενη κυβερνητική πολιτική, αλλά όλα τα υποτάσσει στην επικοινωνιακή στρατηγική του.

 

  •  Είναι χαρακτηριστικό, ότι ενώ σε όσα θέματα συζητήθηκαν στην συνάντηση, μέχρι να μας δηλώσει ότι θα φύγει και να συνεχίσουμε με τον Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου, ήταν απόλυτα αρνητικός.

 

  •  Αυτό που ενδιαφέρει τον κ. Υπουργό ήταν η δέσμευση της ΟΛΜΕ για «moratorium» ότι δεν θα κάνουμε κινητοποιήσεις, πέρα από όσες μας επιτρέπει ο ίδιος. 

 

  •  Η βιασύνη του να εκδώσει δύο διαφορετικά δελτία τύπου, που να εμφανίζουν την ΟΛΜΕ σαν υπεύθυνη ότι δεν γίνονται ουσιαστικές διαπραγματεύσεις και όχι τη δική του, την κυβερνητική πλευρά που έχει καταβαραθρώσει το δημόσιο σχολείο με τις συνεχείς περικοπές σε υποδομές και προσωπικό, κλείσιμο σχολείων, συγχωνεύσεις τμημάτων, κ.λπ. είναι αποκαλυπτική. Μάλιστα το πρώτο δελτίο τύπου που εκδόθηκε πριν καν τελειώσει η συνάντηση έχει μια ακόμη διαστρέβλωση εμφανίζοντας την ΟΛΜΕ να απορρίπτει συναντήσεις του Υπουργού με τις ΕΛΜΕ στις περιοχές που επισκέπτεται, ή να τον εμποδίζουμε να επισκεφθεί τα σχολεία!!

 

  •  Προφανώς έχει επικοινωνιακό πρόβλημα ο κ. Λοβέρδος όταν προσπαθεί να παρουσιαστεί ως ο «καλός» Υπουργός μιας άθλιας και βάρβαρης πολιτικής που την υπηρετεί πιστά. Γι’ αυτό το λόγο προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τις συναντήσεις με την ΟΛΜΕ μόνο για λόγους επικοινωνίας.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ δεν δέχτηκε να συνεχιστεί η συνάντηση μετά την αποχώρηση του Υπουργού, με τον Γενικό Γραμματέα και υπηρεσιακούς παράγοντες και να μετεξελιχθεί σε μια «φιλολογική» συζήτηση χωρίς δεσμεύσεις.