Ο δήμος Θεσσαλονίκης συμμετέχει στην ετήσια σύνοδο τουρισμού

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 01 Οκτ 2015 - 12:47

Τελευταία Ενημέρωση: 12:47

paralia-thessaloniki4

Στην ετήσια σύνοδο τουρισμού της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τουριστικών Πόλεων (World Tourism Cities Federation) στις πόλεις Ραμπάτ και Φεζ του Μαρόκο, που πραγματοποιήθηκε από 20 έως 23 Σεπτεμβρίου 2015, πήρε μέρος αντιπροσωπεία του Δήμου Θεσσαλονίκης, ανάμεσα σε 400 συμμετέχοντες από 69 πόλεις – μέλη της Ομοσπονδίας.

Η Θεσσαλονίκη συμμετέχει ενεργά στις ετήσιες συνόδους, ως πόλη – μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τουριστικών Πόλεων με έδρα το Πεκίνο, από το 2013, με παρουσία στις εκθέσεις, τις ομιλίες σε θεματικά πάνελ και τις συναντήσεις εργασίας με εκπροσώπους άλλων τουριστικών πόλεων και φορείς οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων ανά τον κόσμο, όπως τουριστικά γραφεία, ξενοδοχειακές μονάδες και αεροπορικές εταιρείες, στοχεύοντας στην ανταλλαγή καλών πρακτικών και τη δημιουργία προϋποθέσεων συνεργασίας της πόλης με τους παραπάνω διεθνείς παράγοντες.

Η φετινή σύνοδος κορυφής, με θέμα «Διαφορετικότητα και Αειφορία», σκοπό είχε να διερευνήσει τις ποικίλες πολιτιστικές διαστάσεις του τουρισμού, να εντοπίσει διαφορετικούς τρόπους ανάπτυξης και να οικοδομήσει μια νέα πλατφόρμα διαλόγου στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των αντίστοιχων υπηρεσιών και του τουριστικού Branding καθώς και τη δημιουργία νέων αγορών και προϊόντων.

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας, στην παρέμβασή του ως κεντρικός ομιλητής του πάνελ για τη διαφορετικότητα και την αειφορία στη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε στις κάθετες και οριζόντιες στρατηγικές που έχει αναπτύξει ο κεντρικός Δήμος, προκειμένου να προβάλει ορισμένα ποιοτικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά της πόλης που μπορούν να προσελκύσουν συγκεκριμένες και στοχευμένες αγορές.

Βασικά σημεία της ομιλίας του Αντιδημάρχου ήταν η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως νεανικού προορισμού, τα πολυπολιτισμικά και ιστορικά χαρακτηριστικά της και η αξιοποίηση των στοιχείων που την μετέτρεψαν σε  πόλο έλξης τουριστών από πολλές και διαφορετικές αγορές.