Σε ποια σχολεία παραμένουν τα προβλήματα μεταφοράς μαθητών

Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 06 Οκτ 2015 - 21:30

Τελευταία Ενημέρωση: 21:30

mathites-metafora1

Λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς μαθητών σε σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης δόθηκε σήμερα, με την ανάθεση 17 επιπλέον δρομολογίων με λεωφορεία, που μέχρι σήμερα είχαν μείνει αδιάθετα.

Πιο περίπλοκη είναι η κατάσταση για κάποιους μαθητές από περιοχές του Λαγκαδά και της Επανομής, οι οποίοι συνεχίζουν να πηγαίνουν στο σχολείο τους, με όποιο μεταφορικό μέσο έχουν διαθέσιμο. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποιήθηκε σήμερα η «Διενέργεια διαπραγμάτευσης για την ανάθεση αδιάθετων δροµολογίων µεταφοράς µαθητών, χωρικής αρµοδιότητας Μ.Ε. Θεσσαλονίκης σχολικού έτους 2015-2016», συνολικού προϋπολογισµού 363.062,35 ευρώ.

«Το μεγαλύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης, που αφορούσε δρομολόγια, για τα οποία δεν υπήρχε σύμβαση στις 30 Ιουνίου, πήγε καλά, καθώς είχαμε ανάδοχο στα 17 από συνολικά 21 προς ανάθεση δρομολόγια», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Ανταγωνιστικότητας και Περιβάλλοντος, Φάνης Παπάς.

Τα τέσσερα δρομολόγια, που έμειναν αδιάθετα, αφορούν ένα mini bus με τόπο παραλαβής «Σκεπαστό- Μαυρούδα» για το Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο Σοχού, ένα mini bus από «Ανοιξιά, Φιλαδέλφιο, Ξηροπόταμο, Αρεθούσα» για το ΓΕΛ Ρεντίνας και το 1ο ΕΠΑΛ Σταυρού, ένα λεωφορείο από «Εξαμίλι- Κριθιά» για το δημοτικό και το Λύκειο Ασσήρου και ένα mini bus από «Νέα Απολλώνια, Νέα Μάδυτο- Μόδι» για το 1ο ΕΠΑΛ Σταυρού.

«Με τροποποιήσεις προσπαθούμε να βρούμε λύσεις και πιστεύω ότι σύντομα θα μπορέσουμε να καλύψουμε και τα κενά αυτά», σημείωσε ο κ.Παπάς, διευκρινίζοντας ότι «τα προβλήματα, που παραμένουν αυτή τη στιγμή, σχετίζονται κυρίως με παρατάσεις συμβάσεων με τα ΚΤΕΛ Ν.Θεσσαλονίκης, που δεν έχει άλλο στόλο να διαθέσει, διότι κάποια λεωφορεία του από το καλοκαίρι έχουν δεσμευτεί στη μεταφορά των προσφύγων». Ο κ.Παπάς θα μεταβεί αύριο στην Αθήνα μαζί με τον δήμαρχο Λαγκαδά στα συναρμόδια υπουργεία προκειμένου «να ζητήσουμε να δοθεί λύση, στο πρόβλημα που δημιουργεί κάθε χρόνο ο μαθηματικός τύπος, που ισχύει στους διαγωνισμούς».

Ερωτηθείς σχετικά με τα αδιάθετα δρομολόγια και τη δυνατότητα του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης να αναλάβει κάποια από αυτά, ο πρόεδρος της εταιρείας, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «οι δυνατότητες που είχαμε ήταν συγκεκριμένες, δεν επαρκεί ο στόλος που έχουμε και πρέπει να αγοράσουμε νέα λεωφορεία, όμως η οικονομική συγκυρία δεν το επιτρέπει».

«Διαθέτουμε για τη μεταφορά μαθητών 43 λεωφορεία, δεν έχουμε τη δυνατότητα να διαθέσουμε ούτε ένα παραπάνω, εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο», είπε, διευκρινίζοντας ότι «συνεργαζόμαστε και με τα ΚΤΕΛ Αττικής και Κιλκίς για τη μεταφορά Σύρων προσφύγων, το πρόβλημα δημιουργεί το ότι κάθε χρόνο αποχαρακτηρίζονται τα λεωφορεία που έχουν φτάσει στο όριο ηλικίας και δε μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε».