Είδη πρώτης ανάγκης έρχεται να «παντρέψει» με κοινωφελείς οργανισμούς το νέο ψηφιακό εργαλείο του Δεσμού

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 06 Νοέ 2014 - 10:56

Τελευταία Ενημέρωση: 10:56

Τρόφιμα, βρεφικά είδη, είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας, φάρμακα, γραφική ύλη ακόμη και… μουσικά όργανα που μπορεί να υπάρχουν σε περίσσευμα ή να γεμίζουν τα ράφια και τις ντουλάπες, καταλαμβάνοντας σημαντικό χώρο στα σπίτια, είναι σίγουρα απαραίτητα για κάποιους άλλους.

 

Αυτά τα αγαθά αλλά και τις υπηρεσίες που επιθυμούν να προσφέρουν ιδιώτες και εταιρείες σε κοινωφελείς οργανισμούς, συλλόγους και φορείς που τα έχουν πραγματικά ανάγκη έρχεται να «παντρέψει» το ψηφιακό εργαλείο του μη κερδοσκοπικού σωματείου Δεσμός.

 

Μέσα από την ιστοσελίδα www. desmosdirect.org, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν ένα προφίλ και στη συνέχεια να αναρτήσουν την προσφορά τους. Είδη σε πλεόνασμα ή άλλα που δεν είναι απαραίτητα, βρίσκονται όμως σε καλή κατάσταση για να χρησιμοποιηθούν, ακόμη και δωρεάν υπηρεσίες, είναι ευπρόσδεκτα από άλλους.

 

«Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι καθώς στην εξαιρετικά σύντομη λειτουργία του www. desmosdirect.org έχουν ήδη δημιουργηθεί πάνω από 90 προφίλ ιδιωτών, εταιρειών και κοινωφελών φορέων, ενώ έχουν καταχωρηθεί πάνω από 550 ανάγκες, γεγονός που επιβεβαιώνει την αρχική μας πεποίθηση ότι το συγκεκριμένο εργαλείο θα βοηθήσει να στηρίξουμε, όπου υπάρχει ανάγκη, ακόμη πιο αποτελεσματικά» δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η πρόεδρος του Δεσμού Νίκη Κεραμέως.

 

Ουσιαστικά, το Desmos Direct αναλαμβάνει να αντιστοιχίσει μια αναρτημένη ανάγκη με μια ανάλογη προσφορά από ιδιώτη, εταιρεία ή άλλο οργανισμό. Αυτόματα ειδοποιείται ο δωρητής και ο φορέας για το «ταίριασμα» και κατευθύνει τα μέρη για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.   

 

«Βασικό πλεονέκτημα είναι πως ταυτοτοποιούνται αυτόματα οι ανάγκες με τα προσφερόμενα είδη, ειδοποιώντας και φέρνοντας άμεσα σε επαφή δωρητή και επωφελούμενο οργανισμό» προσθέτει η κ. Κεραμέως. 

 

Η ιδέα, που «γεννήθηκε» σχεδόν ταυτόχρονα με την ίδρυση του Δεσμού, τον Ιανουάριο του 2012, «ωρίμασε» καθώς, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, στόχος ήταν με τη βοήθεια της τεχνολογίας να ενώνεται προσφορά και ανάγκη με ακρίβεια, ευκολία και διαφάνεια σε όλη την Ελλάδα.