Η απόλυτη αποτυχία: Ξεπουλάει αλλά έχει ζημίες το ΤΑΙΠΕΔ

«Μία τρύπα μέσα στο νερό» έχει κάνει το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων καθώς όπως αποκαλύπτεται, έχει συγκεντρώσει ψίχουλα το πρώτο εξάμηνο του 2014 θα πρέπει να επανεξετάσει τη δραστηριότητά του.

 

Ξεπουλάει ότι πουλιέται, από τις παραλίες, το νερό και λιμάνια και όμως το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων βρίσκεται σε πλήρη εκτροχιασμό.

 

Όπως αναφέρει το Euro2day.gr παρά το γεγονός πως η συνολική αξία των ολοκληρωμένων συμφωνιών από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα ανέρχεται σε 4,9 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των deals για Αστέρα και Ελληνικό που εκκρεμούν.

 

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι αντί για τα προσδοκώμενα έσοδα, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2014, το ΤΑΙΠΕΔ εμφάνισε ζημιές 1,01 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα κέρδη ύψους 734.000 ευρώ που είχε παρουσιάσει το τελευταίο τρίμηνο του 2013. Συνολικά, λοιπόν για το διάστημα μεταξύ Ιουλίου 2013 -Μαρτίου 2014, το Ταμείο εμφανίζει ζημίες 34.000 ευρώ!

 

Στην έκθεση πεπραγμένων του η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν έσοδα, αναφέρει πως από το τέλος Μαρτίου μέχρι και σήμερα έχει εισπραχθεί το τίμημα της πώλησης και της μίσθωσης 28 ακινήτων του Δημοσίου, που φτάνουν το ύψος των 261,3 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, εισπράχθηκε τμήμα ποσού για τη διαχείριση του Κάμπινγκ και Ξενία Παλιουρίου, και από την πώληση του ακινήτου της Νέας Ηράκλειας, δηλαδή περί τα 7,5 εκατ. συνολικά.

 

Ταυτόχρονα, το ΤΑΙΠΕΔ προχώρησε στην αξιοποίηση ενός ακόμη ακινήτου του Δημοσίου, μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών δημοπρασιών επί της οδού Νερατζιωτίσσης στο Δήμο Αμαρουσίου, έναντι τιμήματος 1,8 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Ταμείου, θα αξιοποιηθούν 70 ακόμη ακίνητα μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικών δημοπρασιών έως το τέλος του έτους.

 

Να σημειωθεί πως η προσεχή Παρασκευή 6 Ιουνίου είναι η καταληκτική ημερομηνία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τον διαγωνισμό της πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΘ. Θεωρείται σχεδόν σίγουρη η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τον όμιλο Hutchison που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ (ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές λιμένων διεθνώς), καθώς και από την Cosco. Πιθανή θεωρείται κι η συμμετοχή των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD).

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr