Η ταινία (14΄) «Ellis» με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο προβάλλεται στα κτίρια του Λιμανιού

ΦΩΤΟ: INTIME NEWS

ΦΩΤΟ: INTIME NEWS

Συνεχίζοντας τις δράσεις «Λιμάνι: Τόπος και Πύλη Πολιτισμού», ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τους τρεις πολιτιστικούς φορείς που στεγάζονται στην Προβλήτα Α΄, το Μουσείο Κινηματογράφου – Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης παρουσιάζουν την προβολή της νέας ταινίας μικρού μήκους Ellis του JR, την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015. Η οργάνωση της συγκεκριμένης δράσης σε Αθήνα – Πειραιά – Θεσσαλονίκη γίνεται αφιλοκερδώς και χωρίς εμπορικό σκοπό από την Γιώτα Σκουβαρά και την ‘Π’ (Μ.Κ.Ο) σε συνεργασία με την DeLarge.
Η ταινία ήδη προβλήθηκε σε τοίχους και προσόψεις της Αθήνας και του Πειραιά στις 11 Νοεμβρίου και επαναλαμβάνεται στις 22 Νοεμβρίου για δεύτερη και τελευταία φορά σε ακόμα περισσότερους χώρους καθώς και στην Θεσσαλονίκη. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων χώρων, θα προβληθεί τις ώρες 18:30 – 21:30 στο εξωτερικό κτίριο εντός της Προβλήτας Α΄ του ΟΛΘ, στο Μουσείο Κινηματογράφου, το Μουσείο Φωτογραφίας και το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης (προβολή σε συνεχόμενη ροή, με ελληνικούς υπότιτλους – διάρκεια ταινίας 14’).
Στο Ellis, τη νέα μικρού μήκους ταινία του ανατρεπτικού γάλλου καλλιτέχνη JR, το πραγματικό όνομα του οποίου παραμένει άγνωστο, πρωταγωνιστής / αφηγητής είναι ο Ρόμπερτ ντε Νίρο, ενώ το σενάριο υπογράφει ο Eric Roth και την πρωτότυπη μουσική ο Woodkid. Το φιλμ διαδραματίζεται στο εγκαταλειμμένο νοσοκομείο μεταναστών της νήσου Ellis στη Νέα Υόρκη, χώρο που ξεκίνησε να λειτουργεί το 1902 ως πύλη εισόδου και πέρασμα για περίπου 1,2 εκατομμύρια μετανάστες, οι οποίοι επρόκειτο να εισέλθουν στις ΗΠΑ. Κατά την άφιξη τους, σε κάποιους από αυτούς απαγορευόταν η είσοδος. Ο Ρόμπερτ ντε Νίρο υποδύεται έναν από αυτούς, διασχίζοντας το εγκαταλειμμένο συγκρότημα του νοσοκομείου συνοδευόμενος από τα φαντάσματα των ανθρώπων που βρέθηκαν εκεί. Τα φαντάσματα απεικονίζονται από ασπρόμαυρες μορφές στους τοίχους, χαρακτηριστικές του έργου του JR και εμπνευσμένες από πραγματικές φωτογραφίες.