Δήμος Θέρμης: Ενημέρωση των κατοίκων για την εξωτερική περιφερειακή

Θετικά αντιμετωπίζει η κοινωνία της Θέρμης τη χάραξη της εξωτερικής περιφερειακής, η οποία διέρχεται από το μεγαλύτερο μέρος της περιοχής, όπως διαπιστώθηκε κατά την ενημερωτική εκδήλωση για την παρουσίαση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων της κατασκευής και λειτουργίας του οδικού τμήματος του εξωτερικού οδικού δακτυλίου από τον ανισόπεδο κόμβο Χορτιάτη μέχρι τη Νέα Ραιδεστό και τις συνδέσεις των οικισμών Τριαδίου, Φιλοθέης και Ν. Ραιδεστού.

 

Τα στοιχεία της μελέτης παρουσίασε η συγκοινωνιολόγος και συνεργάτης του δήμου Θέρμης Μαρία Γρηγοριάδου, ενώ τοποθετήθηκαν ο δήμαρχος Θεόδωρος Παπαδόπουλος, δημοτικοί σύμβουλοι και κάτοικοι των τριών οικισμών.

Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία διαβούλευσης για το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη από τη Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνεται στις 16 Δεκεμβρίου.

Το έργο, που υλοποιείται από την “Εγνατία Οδός Α.Ε.”, έχει στόχο τη διευκόλυνση της πρόσβασης των οικισμών Πεύκων, Φιλύρου, Ασβεστοχωρίου, Εξοχής, Χορτιάτη, Πανοράματος, Θέρμης, Τριαδίου και Ν. Ραιδεστού στην Εγνατία οδό, το αεροδρόμιο “Μακεδονία” και τη Χαλκιδική, τη σύνδεση των παραπάνω οικισμών με το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, την αποσυμφόρηση της ανατολικής περιφερειακής και του άξονα Πεύκων-Ασβεστοχωρίου-Χορτιάτη και τέλος τη σύνδεση του “Μακεδονία” με την Εγνατία οδό.

Η χρηματοδότηση της σύνδεσης της Εγνατίας με το “Μακεδονία” εγκρίθηκε βάσει αποφάσεων της Ε.Ε.

Το μήκος της σχεδιαζόμενης οδικής αρτηρίας ανέρχεται στα 11,645 χιλιόμετρα, της συνδετήριας με το αεροδρόμιο στα 3,210 χιλιόμετρα και της συνδετήριας οδού Θέρμης – Νέας Ραιδεστού στα 2,500 χιλιόμετρα. Περιλαμβάνει τέσσερις σήραγγες, τρεις γέφυρες και πέντε ημιστέγαστρα.

Με βάση τις προβλέψεις των μελετητών ο κυκλοφοριακός φόρτος θα ανέλθει το 2030 στα 25.000 με 30.000 οχήματα ανά κατεύθυνση και στα 35.000 οχήματα ανά κατεύθυνση το 2035.

 

Πηγή: Μακεδονιά