Μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια με τίτλο “Θεσσαλονίκη, μια μεγάλη καρδιά”

Να …αγαπήσουν και να διασκεδάσουν στη Θεσσαλονίκη, να κάνουν τα ψώνια τους, να δουν τα μουσεία και τις αρχαιότητές της, ακόμη και να την προτιμήσουν για τις …παραλίες της, θα καλέσει τους Ελληνες και ξένους επισκέπτες η πρώτη μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια προβολής της πόλης ώς προορισμού αστικού τουρισμού (city break), που ξεκίνησε σήμερα στο Διαδίκτυο.

 

Η καμπάνια, που χτίζεται γύρω από το σύνθημα “Θεσσαλονίκη-Μια μεγάλη καρδιά” και τρέχει με επίκεντρο την πλατφόρμα discovergreece.com/thessaloniki-big- heart, αποτελεί πρωτοβουλία της Marketing Greece και υλοποιείται σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Ένωση Ξενοδόχων , ενώ υποστηρίζεται από φορείς όπως ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης.

Αφηγηθείτε μια ιστορία που ζήσατε στη Θεσσαλονίκη και κερδίστε ένα ταξίδι-εμπειρία
Μάλιστα, στο πλαίσιό της διοργανώνεται διαγωνισμός, που -για τις επόμενες οκτώ εβδομάδες- καλεί κατοίκους και επισκέπτες να αφηγηθούν τις δικές τους προσωπικές ιστορίες, όπως τις έζησαν στη νύμφη του Θερμαϊκού και να διεκδικήσουν ένα ταξίδι-εμπειρία στην πόλη για δύο άτομα. Ο διαγωνισμός, με τίτλο “τι κάνει τη δική σου καρδιά να χτυπάει για τη Θεσσαλονίκη, καλεί τους ενδιαφερόμενους να μοιραστούν στοdiscovergreece.com/thessaloniki-big- heart μια ιστορία, μια φωτογραφία ή το δικό τους …μυστικό για την πόλη.

 

Στη Θεσσαλονίκη το πρώτο περιφερειακό γραφείο του ΣΕΤΕ

Τα παραπάνω γνωστοποιήθηκαν σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια της οποίας ανακοινώθηκε ακόμη ότι το πρώτο περιφερειακό γραφείο της Marketing Greece, του ΣΕΤΕ και του Ινστιτούτου του Συνδέσμου, πρόκειται να λειτουργήσει στην πόλη και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εντός των πρώτων εβδομάδων του Ιανουαρίου, στελεχωμένο με δύο άτομα.

“Στόχος μας είναι τις επόμενες οκτώ εβδομάδες, αρχής γενομένης από τις γιορτές, η καρδιά της Ελλάδας να χτυπάει στη Θεσσαλονίκη, μια πόλη που ξέρει να διασκεδάζει, να αγαπάει, που είναι φιλόξενη και αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα” επισήμανε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμφωνα με τον οποίο η καμπάνια στόχος είναι να φτάσει σε κοινό 5 εκατομμυρίων ατόμων.

Κατά τον ίδιο, η καμπάνια, που θα παρουσιάζει μηνιαία θεματικά αφιερώματα (π.χ., Shopping στη Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη ήλιος και θάλασσα και …αγάπη στη Θεσσαλονίκη), θα προβάλει προς τα έξω μια “διαφορετική” Θεσσαλονίκη κάθε τόσο, διατηρώντας και ενδυναμώνοντας τη σημερινή ταυτότητα της πόλης, όπως αυτή “συμπυκνώνεται′ στο ήδη υπάρχον brand της, με σύμβολο την καρδιά και σύνθημα “Thessaloniki many stories, one heart” (Θεσσαλονίκη, πολλές ιστορίες, μία καρδιά).

Blog Trotters και στη Θεσσαλονίκη

Ο κ.Πάρσαλης γνωστοποίησε ακόμη ότι στο πλαίσιο της καμπάνιας, στόχος είναι η Θεσσαλονίκη να φιλοξενήσει το 2015 το διεθνές πρόγραμμα “Βlog Trotters”, που θα φέρει στην πόλη διάσημους ξένους bloggers τού τουρισμού τουριστικού τομέα, οι οποίοι θα κληθούν να ανακαλύψουν “ποια είναι η ιστορία;” (“what’s the story?”) της πόλης εξασφαλίζοντας της εκτεταμένη προβολή στο Ίντερνετ και τα κοινωνικά δίκτυα.

Για την Κεντρική Μακεδονία η καμπάνια ξεκινά αρχικά με την προβολή τριών νομών, για τους οποίους θα αναπτυχθούν ισάριθμα προϊόντα με εμπορικό αντίκτυπο. Τα προϊόντα, που στόχος είναι να ολοκληρωθούν μέχρι τέλους Φεβρουαρίου και να αναπτύξουν “γέφυρες” μεταξύ τους, είναι: Η Θεσσαλονίκη ώς προορισμός city break, η Χαλκιδική ώς 12μηνος προορισμός και η Πιερία ώς “μάνα” του Ολύμπου.

Οι αγορές- στόχοι

Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη, πρόσθεσε, βασικές αγορές στόχοι είναι αυτές της υπόλοιπης Ελλάδας, των Βαλκανίων, της Τουρκίας, της Ρωσίας και των χωρών Ισραήλ, Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία και Αυστρία.

Κατά τον κ.Πάρσαλη, η Marketing Greece “βλέπει″ το 2015 ώς έτος στήριξης των μικρών επιχειρήσεων και των μικρών προορισμών, αρχής γενομένης από τη δυνατότητα δωρεάν εγγραφής τους στην πλατφόρμα Discovergreece.

Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, διευκρίνισε ότι στη συνέχεια θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα και οι υπόλοιποι τέσσερις νομοί της Κεντρικής Μακεδονίας, που παρουσιάζουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, επισήμανε ότι μέσω της καμπάνιας οι φορείς του τουρισμού της πόλης στοχεύουν όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών της πόλης.
Σημειώνεται ότι η συνεργασία της ΕΞΘ με τη Marketing Greece εκτιμάται ότι απέδωσε φέτος ισότιμο διαφημιστικής αξίας (AVE) 1,055 εκατ. ευρώ για τη Θεσσαλονίκη, μέσω της πρoβολής που επετεύχθη σε σημαντικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ενώ υπολογίζεται ότι είχε απήχηση σε κοινό 4,7 εκατ. ατόμων.