Νέοι χώροι στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη. Οι λεωφορειολωρίδες….

Τελικά, αποδεικνύεται ότι ο μέσος Έλληνας, χωρίς το φόβο της…ποινής, γίνεται όλο και πιο ασύδοτος. Αυτό είναι το ελάχιστο που μπορεί να πει κανείς, βλέποντας την διαρκώς και χειρότερη κατάσταση στους κεντρικούς και όχι μόνο δρόμους της Θεσσαλονίκης, με το παράνομο παρκάρισμα. Μέχρι τώρα, είχαμε… συνηθίσει (τρόπος του λέγειν) τα διπλοπαρκαρισμένα στην αριστερή πλευρά του δρόμου.

Τώρα, δυστυχώς, επειδή προφανώς οι «θέσεις» δεν…επαρκούν εκεί, έχουμε και το φαινόμενο οι οδηγοί να σταθμεύουν και μέσα στους λεωφορειόδρομους. Όχι να σταματούν εκεί μέσα για λίγο. Να τα παρκάρουν εκεί, να κλειδώνουν και να φεύγουν σαν… κύριοι.

 

Αν κινηθεί κανείς με λεωφορείο σε λεωφορειοδρόμους όπως η Τσιμισκή, η Βασιλίσσης Όλγας και η Βασ. Γεωργίου, η Ανθέων, βιώνει πλέον μια…τρομακτική εμπειρία. Τα αστικά να αναγκάζονται να κάνουν κυριολεκτικά σλάλομ ανάμεσα στα παρκαρισμένα ΙΧ, μπαίνοντας διαρκώς στα άλλα ρεύματα κυκλοφορίας, στα οποία ούτως ή άλλως η κυκλοφορία διεξάγεται με δυσκολία, καθότι κι εκεί το διπλοπαρκάρισμα…πάει σύννεφο.

 

Για να μη μιλήσουμε και για την… παγκόσμια πρωτοτυπία της οδού Μητροπόλεως, όπου ΟΛΑ τα οχήματα κινούνται μέσα στο λεωφορειόδρομο, καθώς ο υπόλοιπος δρόμος είναι …κατειλημμένος από διπλοπαρκαρισμένα.

 

Το κακό ξεκίνησε βεβαίως με την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας. Αλλά και τώρα που, υποτίθεται, οι δημοτικοί αστυνομικοί επέστρεψαν, μέσω ΕΛΑΣ, όλοι τους έχουμε δει να … κόβουν βόλτες στην Τσιμισκή, άντε πού και πού να σφυρίζουν και σε κανέναν οδηγό και πέραν αυτού ουδέν.

 

Υπενθυμίζουμε ότι και η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης είχε ζητήσει προ καιρού από την Τροχαία να επιληφθεί του φαινομένου του διπλοπαρκαρίσματος, αλλά μετά από μερικές εβδομάδες…ξεχάστηκε κι αυτή η εντολή…

 

Τώρα, διαβάζουμε στην ειδησεογραφία ότι ο ΟΑΣΘ προτίθεται να επιστρατεύσει σεκιουριτάδες, οι οποίοι θα καλούν την ΕΛΑΣ όπου συναντούν περιπτώσεις αυτοκινήτων που έχουν παρκάρει μέσα σε λεωφορειόδρομους  ή σε σημεία που καθιστούν αδύνατη τη διάβαση λεωφορείων. Πάλι, δηλαδή, με την καταγγελία και τον φόβο του προστίμου θα αντιμετωπιστεί, όσο θα αντιμετωπιστεί, το πρόβλημα. Γιατί, ό,τι και να πούμε, δυστυχώς, αποδεικνύεται πως ο Έλληνας, τη γαϊδουριά την κουβαλάει μέσα του. Και μάλιστα, για να είμαστε δίκαιοι, ο Θεσσαλονικιός στη συγκεκριμένη περίπτωση, διότι στην Αθήνα αποδεδειγμένα υπάρχει πολύ μεγαλύτερος σεβασμός στις λεωφορειολωρίδες. Ακόμη και σήμερα.

 

Για την ιστορία μόνο, να θυμίσουμε ότι οι λεωφορειόδρομοι, θεσπίστηκαν γι αυτό ακριβώς που λέει η ονομασία τους, να είναι δρόμοι που κινούνται αποκλειστικά λεωφορεία, για την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους και, συνακόλουθα, να οδηγούν όλο και περισσότερους πολίτες στο να προτιμούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

 

Ωστόσο, με παρέμβαση του τότε «νομάρχη της καρδιάς μας» Παναγιώτη Ψωμιάδη «μπήκαν» στις λεωφορειολωρίδες και τα ταξί. Ε, μετά ήταν θέμα χρόνου να ..προστεθούν τα… γαλατάδικα, τα παπάκια, και σήμερα πλέον να γίνουν… χώροι στάθμευσης…

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr