Ο χάρτης των social media μέσα από νούμερα

Πέρα από την ανάπτυξη ή τη χρησιμότητα των κοινωνικών δικτύων, είναι πολύ ενδιαφέρον να δει κανείς την εξέλιξη σε ό,τι αφορά στη χρήση τους, τα δημογραφικά στοιχεία δηλαδή, τα οποία αποτελούν και ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για προωθητικές ενέργειες.

Το Facebook συνεχίζει να είναι «θηλυκό». Σύμφωνα με μελέτη στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι γυναίκες είναι πολύ πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν το Facebook σε σχέση με τους άντρες σε ένα ποσοστό διαφοράς 10 ποσοστιαίων μονάδων.

Το Facebook επίσης είναι το αγαπημένο κοινωνικό δίκτυο των εφήβων. Διαθέτει περισσότερους ημερήσιους έφηβους χρήστες από κάθε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, το Instagram ξεπέρασε το Facebook και το Twitter σε ό,τι αφορά στο κύρος στους νεαρούς χρήστες. Οι αμερικανοί έφηβοι περιγράφουν το Instagram ως «πιο σημαντικό». Μάλιστα, έρευνα δείχνει ότι το 83% των αμερικανών εφήβων σε υγιή νοικοκυριά χρησιμοποιούν πλέον το Instagram.

Επίσης, πλέον το LinkedIn είναι πιο δημοφιλές από το Twitter στους αμερικανούς ενηλίκους. Το χρησιμοποιούν άτομα μεταξύ 30 και 49 ετών, που βρίσκονται στο απόγειο της καριέρας τους και φυσικά έχει τους περισσότερους μορφωμένους χρήστες.

Το Twitter κλίνει ανησυχητικά προς τους άντρες. Έρευνα δείχνει ότι το 22% των αντρών στις ΗΠΑ έχουν λογαριασμό στο Twitter και μόνο το 15% των γυναικών.