Π. Φιλντίσης στο radio1d.gr: Διαδικασία αντικειμενικής αξιολόγησης η τράπεζα θεμάτων

Μια “διαδικασία αντικειμενικής αξιολόγησης είναι η Τράπεζα Θεμάτων αν και η χρήση της παρουσίασε πολλές στρεβλώσεις” εξηγεί στο Radio1d.gr ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης.

 

Ο κ Φιλντίσης θεωρεί ότι η Τράπεζα Θεμάτων δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές για επιπλέον ασκήσεις , οι οποίες μπορούν να λύνονται ως παραδείγματα και αποτελεί ουσιαστικά το 1/10 της διδακτέας σχολικής ύλης, όμως συνέβη το ακριβώς αντίστροφο. Προκειμένου να εξασφαλιστούν οι καλύτερες μαθητικές επιδόσεις οι μαθητές στράφηκαν με τρόπο σχεδόν αποκλειστικό στην Τράπεζα Θεμάτων παραγκωνίζοντας την ύλη των σχολικών βιβλίων. 

“Η Τράπεζα Θεμάτων εξασφαλίζει παρόλα αυτά ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης των μαθητών και πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς να επικεντρώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία αποκλειστικά σε αυτήν” εξηγησε ο Αντιπρόεδρος της ΕΕΦ.

Το 60-70% των εκπαιδευτικών επανεκπαιδεύονται

“Εμείς είμαστε υπέρ της αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών και γι αυτό ξεκινήσαμε σεμινάρια σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρέχουμε επιμόρφωση με πιστοποίηση και θεωρούμε ότι μπορούμε να εκπαιδευτούμε για ν αντιμετωπίσουμε όλες τις σύγχρονες προκλήσεις της σχολικής τάξης” λέει ο κ Φιλντίσης.

Το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με δράσεις σε Αθήνα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη , βρίσκεται αναρτημένο στη διαδικτυακή σελίδα www.eef.gr.

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr