Σε δύο-τρεις εταιρίες να δοθεί ο ΟΑΣΘ προτείνει ο υποψήφιος βουλευτής Σάββας Χαλιαμπάλιας

Την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τις απρόσκοπτες μετακινήσεις των πολιτών προτείνει ο Σάββας Χαλιαμπάλιας. Ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με το κόμμα «Δημιουργία Ξανά» του Θάνου Τζήμερου   ανέφερε ότι οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να περάσουν στα χέρια όχι ενός αλλά περισσότερων ιδιωτών ,κατά τη διάρκεια  συνέντευξης στο Radio North 98 και στην εκπομπή των Γιώργου Νεοχωρίτη και Δέσποινας Κρητικού.

«Εμείς προτείνουμε να γίνει ιδιωτικοποίηση παντού, δεν χρειάζεται το κράτος να είναι επιχειρηματίας γιατί όσες φορές έγινε επιχειρηματίας απέτυχε και δημιούργησε πολλά προβλήματα. Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι το αεροδρόμιο το οποίο μέχρι πρότινος ήταν δημόσιο. Έγινε η πώληση και βλέπουμε, εμείς που το χρησιμοποιούμε,  ένα τελείως διαφορετικό αεροδρόμιο που πηγαίνει  από το καλό προς το καλύτερο…» ανέφερε ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης.

Και συμπλήρωσε ότι: «Το ίδιο συνέβη και με το λιμάνι. Από τότε που έγινε η  μετάβαση στους ιδιώτες γίνονται  συνέχεια επενδύσεις και τα οφέλη θα τα δούμε σε λίγο καιρό. Όπως τα είδαμε και με την  Cosco, στο λιμάνι  του Πειραιά, που είναι από τις πιο πετυχημένες ιδιωτικές επενδύσεις στην Ελλάδα. Γενικά, εμείς αυτό που  λέμε είναι  να μείνει το δημόσιο μακριά από τις επιχειρήσεις. Η δουλειά του είναι  να θέτει τους κανόνες , να ελέγχει και να αφήνει τους ιδιώτες να «τρέχουν» αυτούς τους οργανισμούς».

Για τη σημερινή κατάσταση του ΟΑΣΘ και την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει, ο κ. Χαλιαμπάλας πρότεινε την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού. «Να μπει και εδώ ιδιώτης αλλά όχι όπως το άρρωστο κατεστημένο που υπήρχε. Πιστεύω ότι το έργο των συγκοινωνιών πρέπει να δοθεί σε δύο-τρεις διαφορετικές ιδιωτικές εταιρίες και το κράτος και οι δήμοι του πολεοδομικού συγκροτήματος να βάζουν τους κανόνες για να λειτουργούν σωστά τα λεωφορεία. Να ελέγχουν αν γίνεται αυτή η δουλειά. Όχι όπως γίνεται τώρα»

«Να αναλάβουν κάποιοι ιδιώτες με τις απαραίτητες προϋποθέσεις  και τα χρήματα βέβαια για κάνουν τη δουλειά αυτή. Αλλά  τουλάχιστον δύο με τρεις , όχι μονοπώλια, για να υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα τους. Όπως γίνεται στο Λονδίνο όπου υπάρχουν  9 διαφορετικές εταιρίες που έχουν αναλάβει τις αστικές συγκοινωνίες και το δημόσιο βάζει τους κανόνες και ελέγχει. Εμείς κάποια πράγματα τα  έχουμε αναγάγει σε ταμπού. Η «Δημιουργία Ξανά» λέει ότι δεν υπάρχουν ταμπού» επισήμανε ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Σάββας Χαλιαμπάλιας.