Θεσσαλονίκη: Μέχρι το τέλος του 2015 ολοκληρώνονται τα έργα στη δυτική εσωτερική περιφερειακή

Μέχρι το τέλος του 2015 εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα αναβάθμισης της εσωτερικής περιφερειακής οδού στη δυτική Θεσσαλονίκη, που αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τόσο την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, όσο και την κίνηση γενικά των Θεσσαλονικέων, όπως επισήμανε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, κατά την επίσκεψή του στα εργοτάξια.

 

Οι δύο εργολαβίες στην εσωτερική περιφερειακή στη δυτική Θεσσαλονίκη, που εκτελούνται από τις εταιρείες “Δομοτεχνική” και “Ιντρακάτ”, υπό την εποπτεία της Εγνατίας Οδού, έχουν συνολικό προϋπολογισμό €50 εκατ. και αφορούν το τμήμα της οδού μετά τον ανισόπεδο κόμβο 16 (Λαχαναγορά) και μέχρι λίγο μετά το νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Ο ίδιος ο κόμβος 16 είναι άλλο έργο, το οποίο επιβλέπει η Περιφέρεια.
 
“Τα έργα αφορούν την υπογειοποίηση, κατά κανόνα, της εσωτερικής περιφερειακής και σε μία περίπτωση την κατασκευή γέφυρας στην οδό Λαγκαδά, έτσι ώστε να μην υπάρχουν ισόπεδες διαβάσεις με σηματοδότες. Στη Λαγκαδά θα σηκωθεί μια γέφυρα 13-14 μέτρα πάνω από την υφιστάμενη […] Υπάρχει συνεργασία με την ΕΥΑΘ και τη ΔΕΗ για τη μεταφορά δικτύων τους σε χρονοδιάγραμμα που ελπίζουμε ότι θα τηρηθεί”, επισήμανε ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ, Πάρις Σαββαΐδης και πρόσθεσε ότι στην περίπτωση της ΕΥΑΘ ετοιμάζονται δυο μικροί διαγωνισμοί για τη μεταφορά δικτύων, ενώ σε ό,τι αφορά τη ΔΕΗ η συνεργασία σχετίζεται, μεταξύ άλλων, με το δίκτυο υψηλής τάσης στην οδό Λαγκαδά.
 
Η επίσκεψη του κ.Σιμόπουλου στα εργοτάξια ξεκίνησε από τον κόμβο της Ευκαρπίας, ο οποίος και αναμένεται να ολοκληρωθεί πρώτος. Όπως επισήμανε ο κ.Σαββαΐδης, στον συγκεκριμένο κόμβο έχει ήδη ολοκληρωθεί το 70% των έργων, που αφορούν στην τοποθέτηση πασσάλων και ξεκίνησε η κατασκευή τοιχίων για την υπογειοποίηση.
 
Θα ακολουθήσουν τα έργα στο ύψος της οδού Μακρυγιάννη και η κατασκευή νέας γέφυρας στην οδό Λαγκαδά. Στην περίπτωση του τρίτου αυτού έργου, που ο κ.Σαββαΐδης χαρακτήρισε ως εντυπωσιακό, οι παρεμβάσεις βρίσκονται στο στάδιο της κατασκευής των βάθρων για τη γέφυρα.
 
“[Με τα έργα κατασκευής των κόμβων της δυτικής περιφερειακής] ένα χρόνιο αίτημα δεκαετιών των κατοίκων της δυτικής Θεσσαλονίκης ικανοποιείται και μάλιστα με ταχείς ρυθμούς […] Υλοποιούμε και άλλες παρεμβάσεις για τη δυτική Θεσσαλονίκη, όπως η σύνδεση του λιμανιού με τον δρόμο για την Αθήνα, η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής διάβασης στη Μενεμένη και τα έργα σχολικής στέγης. Η δυτική Θεσσαλονίκη βρίσκει στη κυβέρνηση έναν σύμμαχο για να λύνει τα προβλήματά της. Οι πόροι του ελληνικού λαού και κυρίως της ΕΕ πιάνουν τόπο, μέσα από δεκάδες έργα σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο”, κατέληξε ο κ.Σιμόπουλος.
 
Ο απερχόμενος δήμαρχος Παύλου Μελά, Διαμαντής Παπαδόπουλος, χαρακτήρισε τα έργα ως τα σημαντικότερα των τελευταίων 30 ετών για τη δυτική Θεσσαλονίκη και πρόσθεσε ότι ήταν χρέος και υποχρέωση της πολιτείας να το κάνει, αλλά να μην έχουμε ούτε μία ημέρα καθυστέρηση. “Είμαστε ήδη στο χτες”, κατέληξε.