Τι κερδίζετε από τη χρήση Φυσικού Αερίου στα ΙΧ

Η θεσμοθέτηση της δυνατότητας μετατροπής των Ι.Χ. αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα, ανοίγει ακόμη περισσότερο την αεριοκίνηση στην Ελλάδα, ενώ η πρόσφατη συμφωνία της μείωση της τιμής του φυσικού αερίου, προσφέρει ακόμη ένα κίνητρο στην κατεύθυνση για πιο οικονομικές και καθαρές μετακινήσεις. Σημειώστε και την δρασηριοποίηση της ΔΕΠΑ στην αγορά ΙΧ με πριμοδότηση έως 5.000 ευρώ.

Φυσικά, πριν επιλέξουν θα πρέπει να τα βάλουν κάτω με χαρτί και με μολύβι, ώστε να δουν το πόσο σύντομα θα κάνουν απόσβεση του κόστους μετατροπής. Εδώ θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, στο ποια εταιρεία θα επιλέξετε, όπως και τις after sales υπηρεσίες που μπορεί να σας προσφέρει.

Να σημειώσουμε ότι η θετική αυτή εξέλιξη, έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συμφωνίας για μείωση της τιμής προμήθειας φυσικού αερίου από τη ρωσική Gazprom κατά 15% που ανακοινώθηκε από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, μια εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα και στο χώρο του αυτοκινήτου.

Πλέον προσφέρεται η δυνατότητα για ακόμη πιο φθηνές μετακινήσεις, ενώ λόγω της χαμηλότερης τιμής του καυσίμου, η απόσβεση της μετεγκατάστασης του κιτ μπορεί να γίνει πιο σαφώς πιο γρήγορα. Ωστόσο, τα καλά νέα αφορούν και την αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς πληροφορίες θέλουν την την ΔΕΠΑ να έχει έτοιμο πλάνο για την πριμοδότηση ΙΧ με ένα ποσό 3.000-5.000 ευρώ, προκειμένου η τιμή τους να είναι πιο δελεαστική.

Ήδη είχαμε το πρώτο πριμοδοτούμενο αυτοκίνητο (VW up! by Fysikon) με την προσφορά να έχει ολοκληρωθεί εδώ και λίγες ημέρες, ενώ πληροφορίες μας θέλουν την ανακοίνωση νέων συνεργασιών.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η εταιρεία (ΔΕΠΑ) τρέχει τις διαδικασίες για την αύξηση των σημείων ανεφοδιασμού, που είναι και το μείζον πρόβλημα της χρήσης φυσικού αερίου στα ΙΧ. Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε όλα τα μυστικά της μετεγκατάστασης, όπως και τα υπέρ και κατά της χρήσης αυτού του εναλλακτικού καυσίμου.