Τις εντυπώσεις των επιβατών για τον ΟΑΣΘ καταγράφει έρευνα του ΚΕΠΚΑ

Μετά τις πρόσφατες αυξήσεις στο αντίτιμο των εισιτηρίων και τις αλλαγές σε δρομολόγια, που ανακοίνωσε ο Ο.Α.Σ.Θ., το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) διεξάγει έρευνα, για να καταγράψει τις απόψεις των επιβατών.

 

Η έρευνα θα διεξαχθεί, μέσω διαδικτύου (ιστοσελίδα ΚΕΠΚΑ, λογαριασμό ΚΕΠΚΑ στο facebook και στο twitter κ.λπ.), μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, με διανομή ερωτηματολογίων, σε μαζικούς χώρους (εργασίας, συλλόγους κ.λπ.) και με συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, από τους καταναλωτές, που επισκέπτονται τα γραφεία του ΚΕΠΚΑ.

 

Σημειώνεται ότι η έρευνα λήγει στις 7 Δεκεμβρίου.

 

Όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στην έρευνα μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ΚΕΠΚΑ www.kepka.org και να επιλέξουν δεξιά, το link, με την ένδειξη: «Η άποψη των επιβατών για τον Ο.Α.Σ.Θ.»

 

Όπως σημειώνει το Κέντρο, «είναι πάρα πολύ σημαντικό να συμμετάσχουν όλοι οι καταναλωτές και να αναδειχτούν, με αξιοπιστία, τα προβλήματα και οι θέσεις των καταναλωτών. Για αυτό το λόγο, παρακαλούμε να προωθήσετε αυτό το Δελτίο Τύπου, προς κάθε πιθανό ενδιαφερόμενο».