ΥΜΑΘ: Υπέρ του τραμ

Και το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης υποστηρίζει πλέον τη δημιουργία δικτύου τραμ στη Θεσσαλονίκη. Το έργο έχει για πρώτη φορά την ανοιχτή στήριξη και του υπουργού Μακεδονίας – Θράκης, Γιώργου Ορφανού, ο οποίος στη σημερινή συνάντησή του με τον πρόεδρο του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, Γιάννη Παλαιστή, ήταν απολύτως ξεκάθαρος.

 

Ο κ. Ορφανός εξέφρασε την πεποίθηση ότι «η δημιουργία δικτύου τραμ θα έχει πολλαπλά οφέλη για τη Θεσσαλονίκη», παίρνοντας ανοιχτά θέση υπέρ της κατασκευής του έργου, στο πλαίσιο της εφαρμογής του σχεδίου βιώσιμης αστικής κινητικότητας (η μοναδική πόλη που διαθέτει τέτοιο σχέδιο – προαπαιτούμενο για χρηματοδοτήσεις είναι η Θεσσαλονίκη).

«Η πόλη έχει ανάγκη τα επιμέρους μέσα μεταφοράς. Θεωρώ ότι το τραμ θα λειτουργήσει συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στο μετρό, άρα αθροίζουμε δυνάμεις», δήλωσε ο υπουργός Μακεδονίας και Θράκης ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος ως προς την υλοποίηση του έργου.
«Πιστεύω ότι η συνεργασία μου με τον κ. Παλαιστή θα είναι άψογη και το συμφέρον των πολιτών είναι το κυρίαρχο στοιχείο που μας οδηγεί», υπογράμμισε ο κ. Ορφανός.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ παρέδωσε στον υπουργό Μακεδονίας και Θράκης την μελέτη του τραμ και το σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας.

«Εκτιμώ ότι ο κ. Ορφανός με την ευελιξία και τις τεχνοκρατικές ιδέες που έχει, θα ενσκήψει στα θέματα αυτά για να τα προχωρήσουμε, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που τα έχει ανάγκη και η πόλη», δήλωσε ο κ. Παλαιστής.

Ο κ. Ορφανός συμπλέει στο συγκεκριμένο ζήτημα γι’ ακόμη μια φορά με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη και με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, καθώς και οι δυο επικεφαλής των συγκεκριμένων τοπικών αρχών έχουν τοποθετηθεί υπέρ της δημιουργίας ενός δικτύου τραμ, συμπληρωματικού στο μετρό. Ο δε κ. Παλαιστής κατόρθωσε ήδη να συγκεντρώσει σταδιακά τη-συμφωνία των περισσοτέρων φορέων της Θεσσαλονίκης, ώστε να προωθήσει και πολιτικά και τεχνοκρατικά το έργο, δεδομένου ότι πλέον έχει στα χέρια του οριστική μελέτη, η οποία χρηματοδοτήθηκε από ευρωπαϊκό πρόγραμμα.