Ζωντανή ενημέρωση από τη σελίδα μας στο Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Συνάντηση του Συλλόγου Δανειοληπτών με την «Ελπίδα για τη Δημοκρατία»

Πραγματοποιήθηκε, χθες Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, συνάντηση μεταξύ του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος και μελών της Συντονιστικής Επιτροπής του πολιτικού φορέα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» που έχει ως επικεφαλής την κα Μαρία Καρυστιανού.Από πλευράς του πολιτικού φορέα συμμετείχαν οι κ.κ. Γιάννης Χατζηστογιάννης, Τάσος Ποργιαλίδης και Γιάννης Κωστίκας. Από πλευράς του Συλλόγου συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Χαράλαμπος Περβανάς, οι νομικοί συνεργάτες κ. Κώστας Κανακάρης, κα Στέλλα Σαμαρά, κα Θεοδώρα Μουταφίδου, καθώς και άλλα στελέχη και συνεργάτες του Συλλόγου.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Σύλλογος παρουσίασε αναλυτικά τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους Έλληνες δανειολήπτες και κατέθεσε τις πάγιες θέσεις και προτάσεις του για την αποκατάσταση της νομιμότητας στον χώρο της διαχείρισης των ιδιωτικών οφειλών.Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε:• στην ανάγκη υποχρεωτικής δημοσιοποίησης της τιμής αγοράς των δανείων από τα funds,• στο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι παλιννοστούντες ομογενείς δανειολήπτες,• στις προτάσεις νόμου που έχει επεξεργαστεί ο Σύλλογος και έχουν ήδη κατατεθεί στη Βουλή μέσω συνεργαζόμενων βουλευτών,• καθώς και στην επιτακτική ανάγκη εφαρμογής της νομιμότητας και της διαφάνειας σε έναν χώρο όπου κυριαρχούν αυτή τη στιγμή αδιαφανείς πρακτικές σε βάρος των πολιτών.Τα μέλη της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τις θέσεις και τις προτάσεις του Συλλόγου και συμφώνησαν ότι τα ζητήματα των δανειοληπτών αποτελούν μείζον πολιτικό, οικονομικό και θεσμικό ζήτημα που αφορά εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες. Στο πλαίσιο αυτό εκφράστηκε η πρόθεση συνεργασίας ώστε να ασκηθεί η αναγκαία πολιτική πίεση για την αντιμετώπισή τους.Ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος έχει δηλώσει ανοιχτά ότι λύσεις μπορούν να δοθούνε μόνο από νέες πολιτικές δυνάμεις που δεν έχουν προηγούμενες “δεσμεύσεις” με παράγοντες του κατεστημένου και αντιλαμβάνονται ότι το πρόβλημα του ιδιωτικού χρέους είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κοινωνικής αποσταθεροποίησης, οικονομικής συρρίκνωσης και θεσμικής απαξίωσης που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα.Η κοινή τοποθέτηση των εκπροσώπων των δύο θεσμών ήταν πως η διαφάνεια, η νομιμότητα και η προστασία της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών δεν αποτελούν διαπραγματεύσιμες έννοιες, αλλά θεμελιώδη ηθική, νομική και πολιτική υποχρέωση, αν θέλουμε αυτή η χώρα να επιβιώσει για τις επόμενες γενιές. ... See MoreSee Less

Συνάντηση του Συλλόγου Δανειοληπτών με την «Ελπίδα για τη Δημοκρατία»

Πραγματοποιήθηκε, χθες Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, συνάντηση μεταξύ του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος και μελών της Συντονιστικής Επιτροπής του πολιτικού φορέα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» που έχει ως επικεφαλής την κα Μαρία Καρυστιανού.

Από πλευράς του πολιτικού φορέα συμμετείχαν οι κ.κ. Γιάννης Χατζηστογιάννης, Τάσος Ποργιαλίδης και Γιάννης Κωστίκας. 

Από πλευράς του Συλλόγου συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Χαράλαμπος Περβανάς, οι νομικοί συνεργάτες κ. Κώστας Κανακάρης, κα Στέλλα Σαμαρά, κα Θεοδώρα Μουταφίδου, καθώς και άλλα στελέχη και συνεργάτες του Συλλόγου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Σύλλογος παρουσίασε αναλυτικά τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους Έλληνες δανειολήπτες και κατέθεσε τις πάγιες θέσεις και προτάσεις του για την αποκατάσταση της νομιμότητας στον χώρο της διαχείρισης των ιδιωτικών οφειλών.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε:
• στην ανάγκη υποχρεωτικής δημοσιοποίησης της τιμής αγοράς των δανείων από τα funds,
• στο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι παλιννοστούντες ομογενείς δανειολήπτες,
• στις προτάσεις νόμου που έχει επεξεργαστεί ο Σύλλογος και έχουν ήδη κατατεθεί στη Βουλή μέσω συνεργαζόμενων βουλευτών,
• καθώς και στην επιτακτική ανάγκη εφαρμογής της νομιμότητας και της διαφάνειας σε έναν χώρο όπου κυριαρχούν αυτή τη στιγμή αδιαφανείς πρακτικές σε βάρος των πολιτών.

Τα μέλη της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τις θέσεις και τις προτάσεις του Συλλόγου και συμφώνησαν ότι τα ζητήματα των δανειοληπτών αποτελούν μείζον πολιτικό, οικονομικό και θεσμικό ζήτημα που αφορά εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες. Στο πλαίσιο αυτό εκφράστηκε η πρόθεση συνεργασίας ώστε να ασκηθεί η αναγκαία πολιτική πίεση για την αντιμετώπισή τους.

Ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος έχει δηλώσει ανοιχτά ότι λύσεις μπορούν να δοθούνε μόνο από νέες πολιτικές δυνάμεις που δεν έχουν προηγούμενες “δεσμεύσεις” με παράγοντες του κατεστημένου και αντιλαμβάνονται ότι το πρόβλημα του ιδιωτικού χρέους είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κοινωνικής αποσταθεροποίησης, οικονομικής συρρίκνωσης και θεσμικής απαξίωσης που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα.

Η κοινή τοποθέτηση των εκπροσώπων των δύο θεσμών ήταν πως η διαφάνεια, η νομιμότητα και η προστασία της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών δεν αποτελούν διαπραγματεύσιμες έννοιες, αλλά θεμελιώδη ηθική, νομική και πολιτική υποχρέωση, αν θέλουμε αυτή η χώρα να επιβιώσει για τις επόμενες γενιές.

Δ.Τ.: Με τους τοκογλύφους ή με τους πολίτες; Κοινοβουλευτική ερώτηση προς την Κυβέρνηση.

Θεσσαλονίκη, 22 Ιουνίου 2026Ο ανεξάρτητος βουλευτής Λάρισας κ. Κωνσταντίνος Φλώρος, κατέθεσε σε συνεργασία με το Σύλλογό μας, ερώτηση στη βουλή (συνημμένο) σχετικά με τις κυβερνητικές προθέσεις για την εφαρμογή της υπ' αριθμ. 6/2026 απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για τον τρόπο εκτοκισμού των δόσεων του Ν. 3869/2010 (Νόμος Κατσέλη).Η ερώτηση ζητά την επίσημη απάντηση της κυβέρνησης αν επιδιώκει ή όχι να παρέμβει στη Δικαιοσύνη προς όφελος των funds και των δανειστών, "διορθώνοντας" υποτίθεται την απόφαση που απεκατέστησε την ορθή εφαρμογή του νόμου!Στα παραπάνω μας οδηγεί η δημόσια συζήτηση που ξεκίνησαν “δημόσια πρόσωπα” όπως ο κ. Στουρνάρας και μέλη της κυβέρνησης, περί δήθεν «απώλειας εσόδων» για το τραπεζικό σύστημα και ανάγκης εξεύρεσης ενός υποτιθέμενου “συμβιβασμού” για τη “σταθερότητα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων”. Τα οποία, θυμίζουμε, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δίνει η ίδια η κυβέρνηση -με διθυράμβους όποτε τη βολεύει- πως όχι απλά είναι “σταθερά”, αλλά παρουσιάζουν εξαιρετικά μεγάλα κέρδη, την ίδια στιγμή που το σύνολο των πολιτών στενάζει από την οικονομική πίεση.Η θέση του Συλλόγου μας και του συνεργάτη μας οικονομολόγου Δ. Τσαγκαράκη, είναι σαφής: Εφόσον ο Άρειος Πάγος έκρινε ότι ο νόμος προέβλεπε εξαρχής συγκεκριμένο τρόπο υπολογισμού των τόκων, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για απώλεια νόμιμων εσόδων. Η εφαρμογή ενός λανθασμένου υπολογισμού επί σειρά ετών, δεν δημιουργεί δικαίωμα διατήρησης των αποτελεσμάτων του.Το πραγματικό ερώτημα δεν είναι όμως πόσα δήθεν χάνουν οι τράπεζες από την εφαρμογή της απόφασης. Το πραγματικό ερώτημα είναι, πώς κατέστη δυνατόν μια πρακτική που κρίθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο ως ασύμβατη με το πνεύμα και τη βούληση του νομοθέτη, να εφαρμόζεται επί τόσα χρόνια χωρίς να εντοπιστεί εγκαίρως από τους εποπτικούς μηχανισμούς;Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει απαντήσεις στα παρακάτω αμείλικτα ερωτήματα:Γιατί επέτρεψε τη δημιουργία αυτής της κατάστασης;Γιατί δεν έλεγξε τις πρακτικές των τραπεζών και των servicers;Γιατί εξετάζει νομοθετικές παρεμβάσεις που θα ακυρώσουν στην πράξη τα αποτελέσματα μιας τελεσίδικης δικαστικής κρίσης;Ο Σύλλογός μας καλεί τους κυβερνώντες να “κουνήσουν καλά το κεφάλι τους” και να δηλώσουν έστω και την τελευταία στιγμή ότι δεν θα παρέμβουν υπέρ των συμφερόντων των funds και των servicers, παρακάμπτοντας εξόφθαλμα το πνεύμα της απόφασης 6/2026. Γιατί έτσι θα επιβεβαιώσουν ότι ζούμε σε μια πολιτική εκτροπή κατά της Δημοκρατίας και των Θεσμών της που δημιουργήθηκε τεχνηέντως από ομάδα συμφερόντων που κορόιδεψαν και παγίδευσαν τους Έλληνες πολίτες.Η απόφαση του Αρείου Πάγου έκλεισε το νομικό ζήτημα. Η κυβέρνηση καλείται τώρα να αποδείξει αν βρίσκεται -έστω και λίγο- στο πλευρό των πολιτών ή αν αναζητά για ακόμη μία φορά τρόπους διάσωσης του υπερκέρδους των τοκογλύφων (που είναι πλέον ο μόνος χαρακτηρισμός που μπορεί να τους δοθεί). Στο σημείο που έφεραν τα πράγματα, δεν μπορούν πλέον να κρυφτούν!Συμμετέχετε στη συλλογή υπογραφών υπέρ της διαφάνειας για την τιμή εξαγοράς των δανείων από τα funds, στην παρακάτω διεύθυνση:www.danioliptes.gr/online-petition-disclose-fundsΣύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος.www.danioliptes.gr/2026/06/22/me-tous-polites-h-tous-tokoglyfous/ ... See MoreSee Less

Δ.Τ.: Με τους τοκογλύφους ή με τους πολίτες; Κοινοβουλευτική ερώτηση προς την Κυβέρνηση.

Θεσσαλονίκη, 22 Ιουνίου 2026

Ο ανεξάρτητος βουλευτής Λάρισας κ. Κωνσταντίνος Φλώρος, κατέθεσε σε συνεργασία με το Σύλλογό μας, ερώτηση στη βουλή (συνημμένο) σχετικά με τις κυβερνητικές προθέσεις για την εφαρμογή της υπ αριθμ. 6/2026 απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για τον τρόπο εκτοκισμού των δόσεων του Ν. 3869/2010 (Νόμος Κατσέλη).

Η ερώτηση ζητά την επίσημη απάντηση της κυβέρνησης αν επιδιώκει ή όχι να παρέμβει στη Δικαιοσύνη προς όφελος των funds και των δανειστών, διορθώνοντας υποτίθεται την απόφαση που απεκατέστησε την ορθή εφαρμογή του νόμου!

Στα παραπάνω μας οδηγεί η δημόσια συζήτηση που ξεκίνησαν  “δημόσια πρόσωπα” όπως ο κ. Στουρνάρας και μέλη της κυβέρνησης, περί δήθεν «απώλειας εσόδων» για το τραπεζικό σύστημα και ανάγκης εξεύρεσης ενός υποτιθέμενου “συμβιβασμού” για τη “σταθερότητα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων”. Τα οποία, θυμίζουμε, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δίνει η ίδια η κυβέρνηση -με διθυράμβους όποτε τη βολεύει- πως όχι απλά είναι “σταθερά”, αλλά παρουσιάζουν εξαιρετικά μεγάλα κέρδη, την ίδια στιγμή που το σύνολο των πολιτών στενάζει από την οικονομική πίεση.

Η θέση του Συλλόγου μας και του συνεργάτη μας οικονομολόγου Δ. Τσαγκαράκη, είναι σαφής: Εφόσον ο Άρειος Πάγος έκρινε ότι ο νόμος προέβλεπε εξαρχής συγκεκριμένο τρόπο υπολογισμού των τόκων, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για απώλεια νόμιμων εσόδων. Η εφαρμογή ενός λανθασμένου υπολογισμού επί σειρά ετών, δεν δημιουργεί δικαίωμα διατήρησης των αποτελεσμάτων του.

Το πραγματικό ερώτημα δεν είναι όμως πόσα δήθεν χάνουν οι τράπεζες  από την εφαρμογή της απόφασης. Το πραγματικό ερώτημα είναι, πώς κατέστη δυνατόν μια πρακτική που κρίθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο ως ασύμβατη με το πνεύμα και τη βούληση του νομοθέτη, να εφαρμόζεται επί τόσα χρόνια χωρίς να εντοπιστεί εγκαίρως από τους εποπτικούς μηχανισμούς;

Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει απαντήσεις στα παρακάτω αμείλικτα ερωτήματα:

Γιατί επέτρεψε τη δημιουργία αυτής της κατάστασης;

Γιατί δεν έλεγξε τις πρακτικές των τραπεζών και των servicers;

Γιατί εξετάζει νομοθετικές παρεμβάσεις που θα ακυρώσουν στην πράξη τα αποτελέσματα μιας τελεσίδικης δικαστικής κρίσης;

Ο Σύλλογός μας καλεί τους κυβερνώντες να “κουνήσουν καλά το κεφάλι τους” και να δηλώσουν έστω και την τελευταία στιγμή ότι δεν θα παρέμβουν υπέρ των συμφερόντων των funds και των servicers, παρακάμπτοντας εξόφθαλμα το πνεύμα της απόφασης 6/2026. Γιατί έτσι θα επιβεβαιώσουν ότι ζούμε σε μια πολιτική εκτροπή κατά της Δημοκρατίας και των Θεσμών της που δημιουργήθηκε τεχνηέντως από ομάδα συμφερόντων που κορόιδεψαν και παγίδευσαν τους Έλληνες πολίτες.

Η απόφαση του Αρείου Πάγου έκλεισε το νομικό ζήτημα. Η κυβέρνηση καλείται τώρα να αποδείξει αν βρίσκεται -έστω και λίγο- στο πλευρό των πολιτών ή αν αναζητά για ακόμη μία φορά τρόπους διάσωσης του υπερκέρδους των τοκογλύφων (που είναι πλέον ο μόνος χαρακτηρισμός που μπορεί να τους δοθεί). 

Στο σημείο που έφεραν τα πράγματα, δεν μπορούν πλέον να κρυφτούν!

Συμμετέχετε στη συλλογή υπογραφών υπέρ της διαφάνειας για την τιμή εξαγοράς των δανείων από τα funds, στην παρακάτω διεύθυνση:

www.danioliptes.gr/online-petition-disclose-funds

Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος.

https://www.danioliptes.gr/2026/06/22/me-tous-polites-h-tous-tokoglyfous/

Δικογραφίες διαβιβάζονται στη Βουλή, βουλευτές και υπουργεί της Νέας Δημοκρατίας κατηγορούνται για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ, για οικονομικές ατασθαλίες και διαχείριση κοινοτικών πόρων, για εξαγορά ψήφων (των Ρομά), συγκινείς γενικού γραμματέα υπουργείου κ.ο.κ. …

Για το σκάνδαλο των κόκκινων δανείων και την αισχροκέρδεια των funds που είναι το κορυφαίο στην παγκόσμια οικονομική ιστορία έγκλημα, επειδή είναι το μοναδικό που διαπράττεται ταυτόχρονα με την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου, με την οριζόντια συγκάλυψη όλων των αρμών της Ελληνικής Πολιτείας, των αρμοδίων θεσμών της ΕΕ, της ΕΚΤ-SSΜ και της ΤτΕ, «ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ» πολιτικός, βουλευτής η πρώην υπουργός, από όλες τις πολιτικές αποχρώσεις της Χώρας. Κανείς δεν μιλάει, ούτε η συμπολίτευση ούτε η αντιπολίτευση, γιατί άραγε; Γιατί δεν σηκώνουν το ζήτημα; Μήπως κι αυτοί έχουν καλές σχέσεις με τις τράπεζες, στις οποίες χρωστάνε τα μαλλιά της κεφαλής τους και δεν τολμούν να βγάλουν άχνα; Είναι όλοι τους εξαρτώμενοι από τις τοκογλυφικές τράπεζες;Γι αυτό καλούμε όλους τους Έλληνες, να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους την δημόσια διαδικτυακή συλλογή «υπογραφών» με στόχο στη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δημοσιοποίησης των τιμών εξαγοράς των δανείων από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds).: www.danioliptes.gr/online-petition-disclose-funds/#start Πάρε θέση τώρα. Μια υπογραφή μπορεί να γίνει πίεση. Πολλές υπογραφές μπορούν να φέρουν αλλαγή.Μη περιμένεις από άλλους. Ξεκίνα από εσένα. ... See MoreSee Less

Δικογραφίες διαβιβάζονται στη Βουλή, βουλευτές και υπουργεί της Νέας Δημοκρατίας κατηγορούνται για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ, για οικονομικές ατασθαλίες και διαχείριση κοινοτικών πόρων, για εξαγορά ψήφων (των Ρομά), συγκινείς γενικού γραμματέα υπουργείου κ.ο.κ. …

Για το σκάνδαλο των κόκκινων δανείων και την αισχροκέρδεια των funds που είναι το κορυφαίο στην παγκόσμια οικονομική ιστορία έγκλημα, επειδή είναι το μοναδικό που διαπράττεται ταυτόχρονα με την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου, με την οριζόντια συγκάλυψη όλων των αρμών της Ελληνικής Πολιτείας, των αρμοδίων θεσμών της ΕΕ, της ΕΚΤ-SSΜ και της ΤτΕ, «ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ» πολιτικός, βουλευτής η πρώην υπουργός, από όλες τις πολιτικές αποχρώσεις της Χώρας.  

Κανείς δεν μιλάει, ούτε η συμπολίτευση ούτε η αντιπολίτευση, γιατί άραγε; Γιατί δεν σηκώνουν το ζήτημα; Μήπως κι αυτοί έχουν καλές σχέσεις με τις τράπεζες, στις οποίες  χρωστάνε τα μαλλιά της κεφαλής τους και δεν τολμούν να βγάλουν άχνα; Είναι όλοι τους εξαρτώμενοι από τις τοκογλυφικές τράπεζες;

Γι αυτό καλούμε όλους τους Έλληνες, να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους την δημόσια διαδικτυακή συλλογή «υπογραφών» με στόχο στη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δημοσιοποίησης των τιμών εξαγοράς των δανείων από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds).: https://www.danioliptes.gr/online-petition-disclose-funds/#start  

Πάρε θέση τώρα. Μια υπογραφή μπορεί να γίνει πίεση. Πολλές υπογραφές μπορούν να φέρουν αλλαγή.

Μη περιμένεις από άλλους. Ξεκίνα από εσένα.

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ 15.06.2026 23:36

ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝμε τίτλο«Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και ψορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις Δημοσίου, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και βελτίωση του πλαισίου για τα παίγνια, ρυθμίσεις για την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία και λοιπές διατάξειςΕπειδή ετοιμάζονται να ρίξουν και την ταφόπλακα στους δανειολήπτες – καταναλωτές, καλό θα είναι να υπαχθούν στις νέες ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών οι βουλευτές που θα το ψηφήσουν, επειδή χρεωστάνε… όλοι τους, όπως άλλωστε είχε δηλώσει ο κ. Λομβέρδος που πάει στο σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι και του σώνονται τα λεφτά, και του κ. Κυριαζίδη, που δεν βγαίνει με τα 5.000 ευρώ βουλευτικής αποζημίωσης, διότι θα πρέπει και να φάει. Θρήνος και σπαραγμός λοιπόν, αλλά έτσι κι αλλιώς άλλη 4ετία δεν πρόκειται να δουν όλοι τους!!! ... See MoreSee Less

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ 15.06.2026 23:36
ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
με τίτλο

«Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και ψορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις Δημοσίου, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και βελτίωση του πλαισίου για τα παίγνια, ρυθμίσεις για την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία και λοιπές διατάξεις

Επειδή ετοιμάζονται να ρίξουν και την ταφόπλακα στους δανειολήπτες – καταναλωτές, καλό θα είναι να υπαχθούν στις νέες ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών οι βουλευτές που θα το ψηφήσουν, επειδή χρεωστάνε… όλοι τους, όπως άλλωστε είχε δηλώσει ο κ. Λομβέρδος που πάει στο σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι και του σώνονται τα λεφτά, και του κ. Κυριαζίδη, που δεν βγαίνει με τα 5.000 ευρώ βουλευτικής αποζημίωσης, διότι θα πρέπει και να φάει. Θρήνος και σπαραγμός λοιπόν, αλλά έτσι κι αλλιώς  άλλη 4ετία δεν πρόκειται να δουν όλοι τους!!!

Το δίδυμο αυτοεξυπηρέτησης: Το «καμάρι μας» και ο Αλ6ης… είναι «σαν δυο σταγόνες νερό» στην πολιτική που ακολουθούνε!

Ποιος χάρισε τις τράπεζες και τα δάνειά μας στα funds; Ο Αλέ6ης το 2015. Ποιος όμως εγγυήθηκε στα funds ότι αν δεν έχουνε 500% και 600% υπερκέρδη, τότε αυτά τα υπερκέρδη θα πρέπει να τα πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος;Το «καμάρι μας» με το σχέδιο Ηρακλής 1 και Ηρακλής 2… Θα πρέπει όμως οι δύο να γνωρίζουν ότι, η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη από επικοινωνιακά τεχνάσματα και ωραιοποιημένες στατιστικές, όταν η καθημερινότητα διαψεύδει τους κυβερνητικούς πανηγυρισμούς, η αλήθεια γίνεται αμείλικτη: Η χώρα δεν προοδεύει όταν οι πολίτες της φτωχοποιούνται.Γι αυτό και εμείς συνεχίζουμε να «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ»: Να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... Για να κλείσουμε τα funds, τους servicers και τους συνεργάτες τους. Πάρε θέση τώρα... Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα ... See MoreSee Less

Το δίδυμο αυτοεξυπηρέτησης: Το «καμάρι μας» και ο Αλ6ης… είναι «σαν δυο σταγόνες νερό» στην πολιτική που ακολουθούνε!

Ποιος χάρισε τις τράπεζες και τα δάνειά μας στα funds; Ο Αλέ6ης το 2015.  

Ποιος όμως εγγυήθηκε στα funds ότι αν δεν έχουνε 500% και 600% υπερκέρδη, τότε αυτά τα υπερκέρδη θα πρέπει να τα πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος;

Το «καμάρι μας» με το σχέδιο Ηρακλής 1 και Ηρακλής 2… 

Θα πρέπει όμως οι δύο να γνωρίζουν ότι, η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη από επικοινωνιακά τεχνάσματα και ωραιοποιημένες στατιστικές, όταν η καθημερινότητα διαψεύδει τους κυβερνητικούς πανηγυρισμούς, η αλήθεια γίνεται αμείλικτη: Η χώρα δεν προοδεύει όταν οι πολίτες της φτωχοποιούνται.

Γι αυτό και εμείς συνεχίζουμε να «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ»: Να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων https://www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... 

Για να κλείσουμε τα funds, τους servicers και τους συνεργάτες τους. Πάρε θέση τώρα...

 Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα

Νομοσχέδιο που ήρθε για συζήτηση και έχει ανέβει στην διαβούλευση...

minfin.gov.gr/polynomoschedio-tou-ypourgeiou-ethnikis-oikonomias-kai-oikonomikon/Όταν αποφεύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι να γνωστοποιήσουν στον δανειολήπτη - καταναλωτή την αγορά και τον τρόπο υπολογισμού των δανείων του από τα funds, οι υποτιθέμενες «δήθεν» ρυθμίσεις είναι για τα πανηγύρια… Γι αυτό και εμείς συνεχίζουμε να «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ»: Να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... Για να κλείσουμε τα funds, τους servicers και τους συνεργάτες τους. Πάρε θέση τώρα... Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα ... See MoreSee Less

Νομοσχέδιο που ήρθε για συζήτηση και έχει ανέβει στην διαβούλευση...

https://minfin.gov.gr/polynomoschedio-tou-ypourgeiou-ethnikis-oikonomias-kai-oikonomikon/

Όταν  αποφεύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι να γνωστοποιήσουν στον δανειολήπτη - καταναλωτή την αγορά και τον τρόπο υπολογισμού των δανείων του από τα funds, οι υποτιθέμενες «δήθεν» ρυθμίσεις είναι για τα πανηγύρια…   

Γι αυτό και εμείς συνεχίζουμε να «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ»: Να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων https://www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... 

Για να κλείσουμε τα funds, τους servicers και τους συνεργάτες τους. Πάρε θέση τώρα...

 Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα

Μετά από μια επταετία διακυβέρνησης της Χώρας από το «καμάρι μας» και τους κολλητούς του, που το μόνο που κατάφεραν είναι να παντρεύονται και να τεκνοθετούν οι γκέηδες, να ταΐζουν τα αχόρταγα funds και τους κολλητούς τους, να είμαστε πρώτοι στην ευρωζώνη σε ακρίβεια και τελευταίοι σε αγοραστική δύναμη, και οσονούπω σε βιοτικό επίπεδο…

Αν τα κάνουμε εικόνα όλα αυτά, θα δούμε ζευγάρια μισθωτών που δύσκολα τα φέρνουν βόλτα, επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί που πρέπει να αγοράσουν με το ζόρι πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αγρότες που χάνουν 1 δισ. ευρώ από τα 4 δισ. των επιδοτήσεών τους επειδή κάποιοι επιτήδειοι, με την υψηλή εποπτεία της πολιτικής, έκλεψαν 50 εκατομμύρια ευρώ από την Ε.Ε., εμπορικά να βάζουν λουκέτο. Εκτός αυτού θα δούμε ότι λεφτά υπήρχαν, αλλά τα άρπαξαν πάλι οι χρηματοδότες και οι υποστηρικτές του κόμματος, εργολάβοι, θεσμικοί επενδυτές, εταιρίες παροχής υπηρεσιών ημετέρων και ξένη διαπλοκή… το νέο «φιλελεύθερο» μοντέλο!!! Γι αυτό κι εμείς συνεχίζουμε να «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ»: Να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... Για να κλείσουμε τα funds, τους servicers και τους συνεργάτες τους. Πάρε θέση τώρα... Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα ... See MoreSee Less

Μετά από μια επταετία διακυβέρνησης της Χώρας από το «καμάρι μας» και τους κολλητούς του, που το μόνο που κατάφεραν είναι να παντρεύονται και να τεκνοθετούν οι γκέηδες, να ταΐζουν τα αχόρταγα funds και τους κολλητούς τους, να είμαστε πρώτοι στην ευρωζώνη σε ακρίβεια και τελευταίοι σε αγοραστική δύναμη, και οσονούπω σε βιοτικό επίπεδο… 

Αν τα κάνουμε εικόνα όλα αυτά, θα δούμε ζευγάρια μισθωτών που δύσκολα τα φέρνουν βόλτα, επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί που πρέπει να αγοράσουν με το ζόρι πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αγρότες που χάνουν 1 δισ. ευρώ από τα 4 δισ. των επιδοτήσεών τους επειδή κάποιοι επιτήδειοι, με την υψηλή εποπτεία της πολιτικής, έκλεψαν 50 εκατομμύρια ευρώ από την Ε.Ε., εμπορικά να βάζουν λουκέτο. Εκτός αυτού θα δούμε ότι λεφτά υπήρχαν, αλλά τα άρπαξαν πάλι οι χρηματοδότες και οι υποστηρικτές του κόμματος, εργολάβοι, θεσμικοί επενδυτές, εταιρίες παροχής υπηρεσιών ημετέρων και ξένη διαπλοκή…  το νέο «φιλελεύθερο» μοντέλο!!! 

Γι αυτό κι εμείς συνεχίζουμε να «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ»: Να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων https://www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... 

Για να κλείσουμε τα funds, τους servicers και τους συνεργάτες τους. Πάρε θέση τώρα...

 Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα

Η κυβέρνηση του «λεβέντη μας» πνιγμένη στα σκάνδαλα, βλέπει να πλησιάζει το πολιτικό τέλος της. Για αυτό δεν τηρεί πλέον ούτε τα προσχήματα. Προς συμφέρον των χρηματοδοτών της, των funds και όλων εκείνων που κρύβονται από πίσω, για να προλάβει να ολοκληρώσει το καταστροφικό της έργο στο χρόνο που της απομένει, καλύπτει προσπάθειες ακραίας αισχροκέρδειας σε βάρος των πολιτών!

Έτσι, εμφανίστηκε χωρίς ντροπή ο κ. Πιερρακάκης, μετά από 16 χρόνια να πει, ότι χρειάζεται «ισορροπία» και ρύθμιση, αναφερόμενος όχι μόνο στους δανειολήπτες, που αφορά η γνωμοδότηση του Α.Π., αλλά και στα funds και τους servicers. Επειδή όμως ξέχασε ο κύρ. Πιερρακάκης ότι είναι υπουργός των Ελλήνων και των Ελληνίδων. Επειδή είναι αναγκαίο να θεσπιστούν νομικές άμυνες υπέρ των δανειοληπτών. Απαιτούμε εδώ και τώρα: Νόμο, για την υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και τον τρόπο υπολογισμού των κόκκινων δανείων, για να δούμε την «δήθεν» οικονομική ζημιά των funds και των servicers που επικαλείται ο κυρ. Πιερρακάκης. Και για ποιο λόγο το Δημόσιο έπρεπε να εγγυηθεί για τα παράνομα υπέρ – κέρδη των ιδιωτικών ξένων funds και των servicers. Επειδή λεβέντες μου... η βρώμα σας κρατάει ακόμα και θα κρατάει όσο οι Έλληνες μαθαίνουν για τα κατορθώματα σας!!! Εμείς συνεχίζουμε να καλούμε όλους τους Έλληνες να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους την δημόσια διαδικτυακή συλλογή «υπογραφών» με στόχο στη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δημοσιοποίησης των τιμών εξαγοράς των δανείων από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds).: www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... Για να σταματήσουν να ζούνε αυτοί «καλύτερα» και εμείς τρις χειρότερα. Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα. ... See MoreSee Less

Η κυβέρνηση του «λεβέντη μας» πνιγμένη στα σκάνδαλα, βλέπει να πλησιάζει το πολιτικό τέλος της. Για αυτό δεν τηρεί πλέον ούτε τα προσχήματα. Προς συμφέρον των χρηματοδοτών της, των funds και όλων εκείνων που κρύβονται από πίσω, για να προλάβει να ολοκληρώσει το καταστροφικό της έργο στο χρόνο που της απομένει, καλύπτει προσπάθειες ακραίας αισχροκέρδειας σε βάρος των πολιτών!

Έτσι, εμφανίστηκε χωρίς ντροπή ο κ. Πιερρακάκης, μετά από 16 χρόνια να πει, ότι χρειάζεται «ισορροπία» και ρύθμιση, αναφερόμενος όχι μόνο στους δανειολήπτες, που αφορά η γνωμοδότηση του Α.Π., αλλά και στα funds και τους servicers. 

Επειδή όμως ξέχασε ο κύρ. Πιερρακάκης ότι είναι υπουργός των Ελλήνων και των Ελληνίδων. 

Επειδή είναι αναγκαίο να θεσπιστούν νομικές άμυνες υπέρ των δανειοληπτών. Απαιτούμε εδώ και τώρα: Νόμο, για την υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και τον τρόπο υπολογισμού των κόκκινων δανείων, για να δούμε την «δήθεν» οικονομική ζημιά των funds και των servicers που επικαλείται ο κυρ. Πιερρακάκης.  

Και για ποιο λόγο το Δημόσιο έπρεπε να εγγυηθεί για τα παράνομα υπέρ – κέρδη των ιδιωτικών ξένων funds και των servicers. 

Επειδή λεβέντες μου... η βρώμα σας κρατάει ακόμα και θα κρατάει όσο οι Έλληνες μαθαίνουν για τα κατορθώματα σας!!! Εμείς συνεχίζουμε να καλούμε όλους τους Έλληνες να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους την δημόσια διαδικτυακή συλλογή «υπογραφών» με στόχο στη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δημοσιοποίησης των τιμών εξαγοράς των δανείων από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds).: https://www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... 

Για να σταματήσουν να ζούνε αυτοί «καλύτερα» και εμείς τρις χειρότερα. 

Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα.

Η «αχρηστοκρατία» υπόσχεται τα πάντα και δεν καταφέρνουν (εσκεμένα;) να λύσουν τίποτα. Γι αυτό και η κατάσταση δυστυχώς για τους Έλληνες δανειολήπτες – καταναλωτές επιδεινώνεται. Συνεχίζουν όμως να υπόσχονται πολλά, αλλά να δίνουν λίγα στους πολλούς, για να παίρνουν ποιο πολλά οι λίγοι.

Και τίθεται το ερώτημα, ποιος δανειολήπτης – καταναλωτής, μετά από όλα αυτά, θα πάει να ψηφήσει τη Ν.Δ. του Κυριάκου, αλλά και των υπολοίπων κομμάτων της… μεταλλαγμένης αντιπολίτευσης; Και τίθεται και ένα άλλο ερώτημα. Με ποιο δικαίωμα θα πρέπει να είναι υποψήφιοι βουλευτές αυτοί που διατέλεσαν υπουργοί Εθνικής οικονομίας και οικονομικών και υφυπουργοί, όπως και υπουργοί Ανάπτυξης και υφυπουργοί, που τα τελευταία 16 χρόνια παρότι εντόπισαν όλο το έγκλημα κατά των δανειοληπτών – καταναλωτών, το συγκάλυψαν και συνεχίζουν έως και σήμερα να το συγκαλύπτουν; Με ποιο δικαίωμα θα ζητήσουν την ψήφο των Ελλήνων δανειοληπτών – καταναλωτών, όταν τους έχουν ήδη εξαθλιώσει; Άσχετα βέβαια αν η συντριπτική πλειοψηφία των δανειοληπτών – καταναλωτών, αδυνατεί να πληρώσει λόγω της πολυετούς οικονομικής κρίσης, του πληθωρισμού και της κατακόρυφης αύξησης των επιτοκίων, που εκτός αυτού, τους έχουν δημιουργήσει και μια οικονομική ζημιά πολλών χιλιάδων ευρώ;Αντί λοιπόν να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων, για να προστατευθούν αποτελεσματικά οι δανειολήπτες – καταναλωτές από τις αυθαιρεσίες των funds και των servicers, η κυβέρνηση έφερε ένα νέο επικοινωνιακό «τρικ» για την «δήθεν» προστασία της κύριας κατοικίας… που είναι για τα πανηγύρια! και δείχνει την αγωνία τους εν όψει των επερχόμενων εκλογών.Επειδή λοιπόν μια υπογραφή μπορεί να γίνει πίεση, αλλά πολλές υπογραφές μπορούν να φέρουν αλλαγή.Συνεχίζουμε να καλούμε όλους τους Έλληνες να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους την δημόσια διαδικτυακή συλλογή «υπογραφών» με στόχο στη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δημοσιοποίησης των τιμών εξαγοράς των δανείων από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds).: www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... Για να σταματήσουν να ζούνε αυτοί «καλύτερα» και εμείς τρις χειρότερα. Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα. ... See MoreSee Less

Η «αχρηστοκρατία» υπόσχεται τα πάντα και δεν καταφέρνουν (εσκεμένα;) να λύσουν τίποτα. Γι αυτό και η κατάσταση δυστυχώς για τους Έλληνες δανειολήπτες – καταναλωτές επιδεινώνεται. Συνεχίζουν όμως να υπόσχονται πολλά, αλλά να δίνουν λίγα στους πολλούς, για να παίρνουν ποιο πολλά οι λίγοι.

Και τίθεται το ερώτημα, ποιος δανειολήπτης – καταναλωτής, μετά από όλα αυτά, θα πάει να ψηφήσει τη Ν.Δ. του Κυριάκου, αλλά και των υπολοίπων κομμάτων της… μεταλλαγμένης αντιπολίτευσης; 

Και τίθεται και ένα άλλο ερώτημα. Με ποιο δικαίωμα θα πρέπει να είναι υποψήφιοι βουλευτές αυτοί που διατέλεσαν υπουργοί  Εθνικής οικονομίας και οικονομικών και υφυπουργοί, όπως και υπουργοί Ανάπτυξης και υφυπουργοί, που τα τελευταία 16 χρόνια παρότι εντόπισαν όλο το έγκλημα κατά των δανειοληπτών – καταναλωτών, το συγκάλυψαν και συνεχίζουν έως και σήμερα να το συγκαλύπτουν; 

Με ποιο δικαίωμα θα ζητήσουν την ψήφο των Ελλήνων δανειοληπτών – καταναλωτών, όταν τους έχουν ήδη εξαθλιώσει; Άσχετα βέβαια αν η συντριπτική πλειοψηφία των δανειοληπτών – καταναλωτών, αδυνατεί να πληρώσει λόγω της πολυετούς οικονομικής κρίσης, του πληθωρισμού και της κατακόρυφης αύξησης των επιτοκίων, που εκτός αυτού, τους έχουν δημιουργήσει και μια οικονομική ζημιά πολλών χιλιάδων ευρώ;

Αντί λοιπόν να γίνει νόμος η υποχρεωτική δημοσιοποίηση της τιμής εξαγοράς και ο τρόπος υπολογισμού των κόκκινων δανείων, για να προστατευθούν αποτελεσματικά οι δανειολήπτες – καταναλωτές από τις αυθαιρεσίες των funds και των servicers, η κυβέρνηση έφερε ένα νέο επικοινωνιακό «τρικ» για την «δήθεν» προστασία της κύριας κατοικίας… που είναι για τα πανηγύρια!  και δείχνει την αγωνία τους εν όψει των επερχόμενων εκλογών.

Επειδή λοιπόν μια υπογραφή μπορεί να γίνει πίεση, αλλά πολλές υπογραφές μπορούν να φέρουν αλλαγή.

Συνεχίζουμε να καλούμε όλους τους Έλληνες να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους την δημόσια διαδικτυακή συλλογή «υπογραφών» με στόχο στη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δημοσιοποίησης των τιμών εξαγοράς των δανείων από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds).: https://www.danioliptes.gr/online-petition-disclose.../... 

Για να σταματήσουν να ζούνε αυτοί «καλύτερα» και εμείς τρις χειρότερα. 

Μια υπογραφή, κι αλλάζουν όλα.
Δείτε περισσότερα