Ακριβέ μου ΟΣΕ

Η στιχομυθία με τον ελεγκτή εισιτηρίων του ΟΣΕ, έναν μεσήλικα ταλαιπωρημένο υπάλληλο της εδώ και καιρό προς πώληση εταιρείας, είναι απόλυτα αληθής και ακριβής..

 

-Τα εισιτήριά σας παρακαλώ..

-Ναι, ορίστε…Θέλω να ρωτήσω wifi δεν έχει;

-Όχι κυρία μου.

-Μα είχε πέρσι…

-Όχι wifi στο τρένο δεν μπορούμε να έχουμε.

-Γιατί τόσο δύσκολο είναι; Παντού υπάρχει wifi πια.

-Είναι στα μελλοντικά , στα πολύ μελλοντικά σχέδια της εταιρείας…Ξέρετε περνάμε από βουνά….κι είναι δύσκολο.

-Μα καλά wifi μόνο στις πεδιάδες υπάρχει; Σήμερα πια ασύρματο δίκτυο υπάρχει παντού…Τέλος πάντων τι προσφέρει η Α Θέση; Γιατί δώσαμε 100 ευρώ ένας ενήλικας κι ένα παιδί…

-Μία πρίζα.

-Μια πρίζα για 6 θέσεις; Πέρσι που ταξιδέψαμε είχε περισσότερες…

 

Φέτος η πρώτη θέση ακολουθεί την εκτροχιασμένη πορεία της χώρας. Οι τουαλέτες σε όλες τις θέσεις του ΟΣΕ είναι τόσο βρώμικες που κοντεύεις να κάνεις εμετό από τη δυσωσμία και προτιμάς απλώς να κάνεις υπομονή 5-6 ώρες και να μην τις χρησιμοποιήσεις. Η εξυπηρέτηση των υπαλλήλων και φυσικά όσων εργάζονται απλήρωτοι για μήνες στα κυλικεία των τρένων, είναι επιικώς απαράδεκτη, ενώ όσοι κάνουν το λάθος να δοκιμάσουν το φαγητό που σερβίρεται στην τραπεζαρία θα πρέπει να κάνουν μια μικρή ανασκαφή για να βρουν πού ακριβώς βρίσκεται η μερίδα του άγευστου πλαστικοποιημένου φαγητού…  

 

Το marketing  του ΟΣΕ σε μια περίοδο που το αεροπορικό εισιτήριο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό, είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Οι επιβάτες επέλεγαν μέχρι τώρα το τρένο γιατί ήταν πιο οικονομικό και φυσικά είχε περισσότερους προορισμούς. Παρόλα αυτά και παρά το γεγονός ότι διερχόμαστε μια σφοδρή οικονομική κρίση, κανείς δεν μοιάζει πλέον να ενδιαφέρεται για την τύχη ενός ιστορικού μέσου μεταφοράς. Ο ΟΣΕ και η εταιρεία GAIOSE με τεράστια ακίνητη περιουσία κινούνται σε μια διαδρομή χωρίς…ράγες.

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr