Ανέβηκε ο πήχυς των IABHellas MiXX Awards 2018

ΣτηνAvakon+ τοβραβείο “Best in Show”. Περισσότερα από 300 στελέχη στην Τελετή Απονομής,στον θερινό κινηματογράφο «Μπομπονιέρα».

 

Με μεγάλη επιτυχία και με περισσότερα από 300 στελέχη της ελληνικής ψηφιακής αγοράς ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 12 Ιουλίου, στον θερινό κινηματογράφο «Μπομπονιέρα», η τελετή απονομής των MiXXAwards 2018, που διοργανώθηκαν για ακόμη μια χρονιά από το IABHellas, σε συνεργασία με την Direction BusinessNetwork και τελούσαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

 

Τα MiXX Awards είναι θεσμός με διεθνή χαρακτήρα και αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα,  με το έργο της αξιολόγησης να πραγματοποιεί και φέτος 11μελής διεθνής κριτική επιτροπή που, όπως πάντα, απαρτίζεται από καταξιωμένους και έμπειρους επαγγελματίες του δικτύου του IAB

 

Οι φετινοί νικητές

 

Το κορυφαίοβραβείο “BestinShow” απέσπασε εφέτος η Avakon+ (Whogetsthe Οscar), ενώ η TempoΟΜDήταν για δεύτερη συνεχή χρονιά η εταιρεία, που απέσπασε τις περισσότερες διακρίσεις στο πλαίσιο του θεσμού.  Επίσης βραβεία μελών και χρυσά αγαλματίδια παρέλαβαν οι εξής εταιρείες στις επιμέρους κατηγορίες:

Brand Awareness and Positioning: ΒραβείοΜελών: ηεταιρεία Rascal γιατο “Giannis Needs Milko” και gold ηεταιρεία bwin.gr γιατο “Who stole the cup”.

Direct response & Lead Generation: ΒραβείοΜελώνηεταιρεία MRM/McCann Athens γιατο “Coca-Colasummer” και gold η Royal IHC/Digital Wise γιατο “StartDredging.com”.

BestBrand / ProductLaunch:ΒραβείοΜελώνηCosmoteγιατο “CosmoteFamily” καιη Tempo Omdγιατο Coco.

Experimental and Innovative Campaign: ΒραβείοΜελώνκαιβραβείοgold η Giraffes in the kitchen γιατο “Melissa on the road”.

Cross – Media Integration: ΒραβείοΜελώνηΤράπεζαΠειραιώςγιατο«Winbank mobile app – 2 μπούφοι»και gold πάλιηΤράπεζαΠειραιώςγιατο “Bancassurance Campaign #poupaeiokosmos”.

Social: Βραβείο Μελών μοιράστηκαν o ΟΠΑΠ για το «Aθλητές τραγουδούν για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου» και η Bwin.gr για το “WhoStoleThecup?”. Χρυσό απέσπασε η Avakon+ για το “WhoGetstheOscar?”.

PRCampaigns: Βραβείο Μελών η Cosmote για το “CosmoteprepaidMastercard” και gold η Βwin.gr για το “WhoStoleThecup?”.

MobileAdvertising: Βραβείο Μελών η Εurobank – iPROSPECT / iSOBAR για το «ΕπιστροφήChristmasCampaign» και gold η TempoOmdHellas για το Coco.

Search: ΒραβείοΜελών: Mindshare γιατο “ΑΙΑe-parkingservice” και gold ηReprise – IPGMediaBrandsγιατο “Mediamarkt: ForMediamarktBlackfridayisthebrightesttime”.

BrandedContent&NativeAdvertising: ΒραβείοΜελώνη Rascal γιατο “GiannisneedsMilko” και gold η Tempo Omdγιατο “TheGreekWonderWoman”.

EffectiveUseofData:ΒραβείοΜελώνηΒGMOMDγιατο«ΦυσικόΑέριο, Realtimeprogrammaticcampaign»καιχρυσόη Generation Y γιατο«Όποιοςκαιανείναιολόγος».

 

Σπύρος Παπαγεωργίου: Η μοναδικότητα του χαρακτήρα τωνΜiΧΧ Awards

Κηρύσσοντας την έναρξη της μεγάλης τελετής των ελληνικών MiXXAwards ο πρόεδρος του IABHellas, Σπύρος Παπαγεωργίου, αναφέρθηκε στη σημασία του θεσμού της ελληνικής ψηφιακής διαφήμισης, ενώ επεσήμανε ότι «σταδιακά, χρόνο με το χρόνο αυξάνονται τόσο οι εταιρείες που συμμετέχουν όσο και τα έργα που διαγωνίζονταιβάζοντας όλο και ψηλότερα τον πήχυ της διάκρισης. Ωστόσο, δεν είναι αυτό που κάνει τα MiXXΑwards μοναδικά», πρόσθεσε ο Σπύρος Παπαγεωργίου, για να παραθέσει ορισμένα κρίσιμα στοιχεία που τους προσδίδουνξεχωριστό και διεθνή χαρακτήρα: Ο κανονισμός τους, τα μέλη της διεθνούς επιτροπής που κρίνουν τα έργα με μια οπτική εξωστρεφή και, φυσικά, το ίδιο τοbrandname των βραβείων. Παράλληλα, το βραβείο μελών λειτουργεί με δύο τρόπους: Πρώτα παρέχει την ευκαιρία σε όλα τα μέλη του IABHellas να ψηφίσουν και να αναδείξουν τα καλύτερα -κατά τη γνώμη τους- έργα, αλλά παράλληλα υπογραμμίζει την απόλυτη διαφάνεια του θεσμού, καθώς όλα τα έργα είναι διαθέσιμα σε κάθε μέλος, προκειμένου να τα αξιολογήσει.

«Τέλος, σε αντίθεση με άλλες προσεγγίσεις, δεν συνδέουμε καθόλου τoν αριθμό των συμμετοχών μιας εταιρείας με την πιθανότητα επιτυχίας της», σημείωσε με έμφαση ο Σπύρος Παπαγεωργίου εξηγώντας: «Αυτό σημαίνει ότι είναι δυνατόν μια εταιρεία με μία και μόνο συμμετοχή να μπορεί να κερδίσει την ύψιστη διάκριση. Κάτι που μπορεί να αφαιρεί πόντους από την εμπορικότητα των βραβείων, ωστόσο είμαστε βέβαιοι ότι προσθέτει στη θεσμική τους καθιέρωση και εγκυρότητα. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τη μοναδικότητα του χαρακτήρα τωνΜiΧΧAwards», πρόσθεσε ο πρόεδρος του IABHellas, για να ευχαριστήσει στη συνέχεια όλους όσοι διαγωνίστηκαν, κατεβάζοντας ένα ή περισσότερα έργα στα φετινά βραβεία, τα μέλη της διεθνούς 11μελούς επιτροπής για το χρόνο και τη διάθεση που αφιέρωσαν στηναξιολόγηση των έργων, τα μέλη που ψήφισαν για το βραβείο μελών, τον μεγάλο χορηγό,την Cosmote, καθώς και όλους τους χορηγούς και υποστηρικτές. Ιδιαίτερα ευχαρίστησε ο Σπύρος Παπαγεωργίου όλα τα μέλη της διοικούσας επιτροπής του οργανισμού για την ενέργεια και τις ιδέες τους και τον αντιπρόεδρο του οργανισμού, Γ. Καποδίστρια,ο οποίος είχε τη συνολική ευθύνη και αυτήν τη χρονιά. Επίσης, ευχαρίστησε την Direction για «την άψογη συνεργασία και φυσικά όλους τους παρευρισκόμενους στη μεγάλη γιορτή».

Τέλος, ο πρόεδρος του IABHellas αναφέρθηκε στο φετινό βραβείο που επιμελήθηκε η εικαστικός, επιμελήτρια τέχνης, συνιδιοκτήτρια της M art (μια εταιρεία που δραστηριοποιείται τα τελευταία 20 χρόνια στο χώρο της τέχνης, αναδεικνύοντάς την ως μέσο επικοινωνίας), Ευγενία Μανωλιουδάκη, η οποία συνέδραμε με ένα μοναδικό έργο αποκλειστικά σχεδιασμένο για τα ελληνικά MiXXAwards.

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε η MarieClaireBuffet,BusinessProgramManager του IABEurope, η οποία μίλησε και αυτή με τη σειρά της για τη σημασία των ελληνικών βραβείων IABΗellasMiXXAwards 2018.