Χάρης Θεοχάρης: Το 2020 θα είναι καλύτερο για τον τουρισμό από το 2019

Τους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού τουρισμού για το 2020, παρουσίασε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, «που απώτερο σκοπό έχουν την μεγιστοποίηση των ωφελειών για τον κλάδο και την εθνική οικονομία γενικότερα», όπως τόνισε.    

«Δίνουμε το έναυσμα της στροφής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη βιώσιμη, ποιοτική, πολυσχιδή τουριστική ανάπτυξη. Αυτό το ταξίδι θέλει χρόνο, επιμονή, στρατηγική στόχευση. Έχουμε την ομάδα, τη θέληση και έχουμε αποδείξει πόσο αποτελεσματικοί είμαστε. Ξεκινάμε» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού κλείνοντας  τη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε  στο Ίδρυμα «Βασίλη και  Ελίζας Γουλανδρή», και στην οποία εκτός από τον υπουργό συμμετείχαν και μίλησαν ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας και η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου.

Οι στόχοι, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης, αφορούν στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, με τον εμπλουτισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας, στην ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας στον τουρισμό, με την αναβάθμιση του επιπέδου γνώσεων και δεξιοτήτων των ανθρώπων που παράγουν το τουριστικό προϊόν και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού brand και της εικόνας της χώρας.

Αναφερόμενους στους ποσοτικούς για το 2020, έθεσε ως προτεραιότητα την διψήφια αύξηση των εισπράξεων (10%), την μονοψήφια αύξηση των αφίξεων (5%) , την αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάϊο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο άνω του μέσου όρου του έτους, την αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 5% στο τέλος του έτους, την αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης κατά 4,5% και τέλος την αύξηση των κλινών καταλυμάτων 4 και  5 αστέρων κατά 3% στο τέλος του έτους.

«Εκτιμάμε ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019», τόνισε ο Υπουργός, σημειώνοντας ότι το 2019 τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού κινήθηκαν αυξητικά, ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία. Για το 2020 στόχος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και μια πολυκεντρική και ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη.

Για το λόγο αυτό  η φετινή καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού, με κεντρικό σύνθημα «Greece. Always in season»,   ξεκίνησε νωρίτερα  από  κάθε άλλη χρονιά (15 Ιανουαρίου συγκεκριμένα) με στοχευμένες παρεμβάσεις σε ομάδες και αγορές στόχους, δίνοντας έμφαση στα σύγχρονα μέσα προβολής.

Κόνσολας: Αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης
Ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, τόνισε ότι εντολή του Πρωθυπουργού αλλά και πρόσταγμα των καιρών είναι η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης που θα πρέπει να καταστεί συμβατή με τις προκλήσεις του μέλλοντος και να μετατραπεί σε υπεραξία για τον τουρισμό μας. Με βάση αυτή την εντολή, ολοκληρώθηκε η διαμόρφωση ενός νέου νόμου-πλαίσιου για την τουριστική εκπαίδευση σε ό, τι αφορά στις δομές του Υπουργείου Τουρισμού, τον οποίο ο κ. Κόνσολας χαρακτήρισε ως  την πιο σημαντική μεταρρυθμιστική προσπάθεια που έχει γίνει στο χώρο της τουριστικής εκπαίδευσης.

Γκερέκου: Σύγχρονος ψηφιακός Οργανισμός
Η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε στο μετασχηματισμό του ΕΟΤ σε ένα σύγχρονο ψηφιακό Οργανισμό, στην έγκαιρη έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας φέτος, στο άνοιγμα σε νέες αγορές – στόχους, και στις συντονισμένες ενέργειες που γίνονται για τη μεγιστοποίηση των ήδη θετικών αποτελεσμάτων στον ελληνικό τουρισμό. Ακόμη επισήμανε ότι πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και  Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία.

Επίσης τόνισε ότι υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο με σαφείς στόχους το οποίο και σε συνεργασία με τους φορείς του τουριστικού τομέα και την Αυτοδιοίκηση θα αποδώσει θετικά αποτελέσματα.

Πηγή: iefimerida.gr