Digitizing Creativity: Ανοιχτή εκδήλωση & Workshop

Η ημερίδα «DigitizingCreativity: Η τέχνη και η επιστήμη του digitalmarketing» φέρνει στη Θεσσαλονίκη τέσσερις κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και επικοινωνίας από τις ΗΠΑ και την Ελλάδα, οι οποίοι θα παρουσιάσουν στο κοινό τις πιο δημιουργικές και σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον.Η εκδήλωση, που είναι ανοιχτή για το κοινό πραγματοποιείται τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο TheMet, και πρόκειται για την πρώτη που διοργανώνει το Κέντρο διά Βίου Μάθησης (LifeLongLearningCenter) του ACT, του τμήματος πτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών του Κολλεγίου Ανατόλια.

Ομιλητές είναι οι FredSennκαι RockyNovak από τη διαφημιστική εταιρία Fallon, στις ΗΠΑ, η Μαριάννα Λάππου από τη DDBTribalWorldwideAthens, ο Γιώργος Λευιτικός από τη MullenLoweAthens, και ο Πέτρος Λυτρίβης της BGM OMD Greeceοι οποίοι θα δείξουν τις καλύτερες πρακτικές για την “ψηφιοποίηση” της δημιουργικότητας και τον τρόπο δημιουργίας «μεγάλων ιδεών» στο ψηφιακό περιβάλλον.

Οι ομιλίες θα πραγματοποιηθούν στα ελληνικά και τα αγγλικά. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων είναι απαραίτητη η κράτηση θέσης στο https://www.act.edu/digitizing-creativity

MasterClassonDigitizingCreativity

με τον RockyNovakτης Fallonκαι τον Πέτρο Λυτρίβη της BGMOMDNorth

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018, 17:00- 21:00

ACT – AmericanCollegeofThessaloniki

 

Με την ευκαιρία της εκδήλωσης, την Τρίτη 9 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί MasterClass στο ACTαπό τις 17:00 έως τις 21:00. Το MasterClassθα παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τη διαδικασία της δημιουργικής σκέψης σε ένα  πρωτότυπο brainstormingsessionμε τον RockyNovak, και στη συνέχεια ο Πέτρος Λυτρίβης, DigitalDirector στη BGM OMD Greece, θα παρουσιάσει με απλά βήματα τα στάδια δημιουργίας μίας επιτυχημένηςprogrammatic διαφημιστικής καμπάνιας στην πλατφόρμα του DoubleClickBidManager.

Το workshopαπευθύνεται σε περιορισμένο αριθμό ατόμων.

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στην ιστοσελίδα https://www.act.edu/digitizing-creativity-masterclass

ή  στο ΤμήμαAdmissions του ACT, τηλ. 2310 398 239 (κ. Ρούλα Λεμπετλή)

rleb@act.edu και admissions@act.edu.

Οι ομιλητές

Ο FredSenn, ίδρυσε το 1981 με τον PatFallonτη διαφημιστική εταιρία Fallon, που εξελίχθηκε σε μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρίες στον κόσμο όχι μόνο για το εκλεκτό της πελατολόγιο, αλλά και για τις εμπνευσμένες της καμπάνιες που έχουν κερδίσει βραβεία όπως το GrandPrixτων Καννών. Για τη συμπλήρωσητων 25 ετών από την ίδρυσητης Fallon οι δυο συνιδρυτές εξέδωσαντο «JuicingtheOrange», ένα βιβλίο ορόσημο για τον κόσμο της διαφήμισης το οποίο πραγματεύεται την εφαρμοσμένη δημιουργικότητα ως παράγοντα επίλυσης επιχειρηματικών προβλημάτων.

ΟRockyNovak, ωςManagingDirector της Fallon, προέρχεται από τους χώρους των mediastrategy, digitalκαιsocialmarketing, και έχει συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της εταιρίας σε επίπεδο δομών και δημιουργικής έκφρασης. Έχονταςστοβιογραφικότουέναμεγάλοεύροςσυνεργασιών, από αλυσίδεςfastfoodμέχρι πολυτελή αυτοκίνητα, ο RockyNovakπιστεύει ότι δεν υπάρχει καλύτερη εποχή από τη σημερινή για να είσαι marketer. Η παρουσίασή του έχει τίτλο«BigIdeas, SmallBudgets».

Η Μαριάννα Λάππου, AccountDirector, της DDBTribalWorldwideAthens, θα μιλήσει για τα brandsως «εκδότες», τον ρόλο δηλαδή που έχουν αναλάβει τα τελευταία χρόνια στην παραγωγή και έκδοση περιεχομένου που διανέμεται μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας. Η ομιλήτρια έχει διαχειριστεί μεγάλες και βραβευμένες καμπάνιες για ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες, ιδρύματα και οργανισμούς, στην DDBTribalWorldAthensκαι προηγουμένως στην OgilvyWorldwideAthens.

Ο Γιώργος Λευιτικός, ChiefIntegrationOfficer της MullenLoweAthens, έχει μία 18 χρονη εμπειρία στην ολοκληρωμένη επικοινωνία στην οποία χρησιμοποιεί τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα νέα μέσα. Στη MullenLoweAthens δημιούργησε το τμήμα Ψηφιακής Επικοινωνίας και έχει αναλάβει τη στρατηγική ανάπτυξη των 360 campaignsστον ψηφιακό χώρο, επιτυγχάνοντας την επέκταση της διαφημιστικής σε μία περίοδο συρρίκνωσης της αγοράς εξαιτίας της κρίσης.

Ο Πέτρος Λυτρίβης, DigitalDirector, BGMOMDGreece,είναι επικεφαλής του programmaticservicesτηςBMGOMDμε στόχο τη μεγιστοποίηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων σε εταιρίες Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG) και Ενέργειας. Στο παρελθόν εργάστηκε στη “Cubik-S” ωςDigitalAccountManager με γάλων εταιριών. Είναι συνιδρυτής του ελληνικού lifestyleportalgalsnguys.grμέσωτουοποίουειδικεύθηκεστηνανάλυσητηςonlineεπιχειρηματικότητας και την προώθηση digitalstartupsμε χαμηλό ήπεριορισμένο budget.