Ικανοποιημένοι οι βιομήχανοι της Β. Ελλάδας με την πώληση του «Μακεδονία»

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟΥ

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟΥ

Με κοινή σημερινή ανακοίνωσή τους οι Πρόεδροι των Συνδέσμων Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος κ. Κυριάκος Λουφάκης και Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος κ. Αθανάσιος Σαββάκης χαιρετίζουν την υπογραφή των συμβάσεων εκμετάλλευσης, σε πρώτη φάση από την Κυβέρνηση και, σε δεύτερη φάση, μεταξύ της κοινοπραξίας των Fraport AG και Ομίλου Κοπελούζου και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΑΕ (ΤΑΙΠΕΔ) για τη λειτουργία, τη διαχείριση, την ανάπτυξη και τη συντήρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας για 40 χρόνια, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση υποδομής από την οποία προσδοκούνται πολλαπλά οφέλη για την πόλη, την τοπική και εθνική οικονομία και την κοινωνία. Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι, επειδή ακριβώς πρόκειται για έργο υποδομής, πιο σημαντικό από το τίμημα είναι η δυνατότητα της κοινοπραξίας να διασφαλίσει για τα επόμενα χρόνια την προσέλκυση γραμμών, κυρίως επιβατικών αλλά και εμπορευματικών. Αυτό μπορεί να γίνει εφικτό με τη συνέργεια της εταιρίας διαχείρισης των αεροδρομίων Fraport AG και του Ομίλου Κοπελούζου με απαραίτητη προϋπόθεση να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες επενδύσεις στην αερολιμενική υποδομή του αεροδρομίου.

Οι δύο φορείς εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τη δομική αυτή μεταρρύθμιση της αναβάθμισης του αεροδρομίου “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” που έχει ανάγκη όσο ποτέ η χώρα και η περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομία, την επιχειρηματικότητα, τον διεθνή τουρισμό και την απασχόληση και θα ενισχύσει την ανταγωνιστική θέση του αεροδρομίου και συνεπώς της περιοχής μας σε διεθνές επίπεδο στις επόμενες δεκαετίες.

Κλείνοντας, οι φορείς εκφράζουν τη βούλησή τους για επιτάχυνση της ικανοποίησης των λοιπών προαιρέσεων για την πλήρη ενεργοποίηση και έναρξη εφαρμογής των συμβάσεων παραχώρησης για τα περιφερειακά αεροδρόμια αλλά και της ολοκλήρωσης των άλλων δρομολογημένων διεθνών ανταγωνιστικών διαγωνιστικών διαδικασιών με πρώτο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ώστε να μην χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος.