Κατά 57% αυξήθηκε η ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα

Μεταξύ των δέκα προορισμών με την υψηλότερη αύξηση της ζήτησης για πολυτελή ταξίδια σε παγκόσμιο επίπεδο περιέλαβε την Ελλάδα ο Virtuoso, ένας εκ των κορυφαίων τουριστικών οργανισμών στον κόσμο που εξειδικεύεται στον πολυτελή τουρισμό.

 

Τα σχετικά στοιχεία των πολυτελών προορισμών και ξενοδοχείων ανακοίνωσε ο αμερικανικός Οργανισμός σε ειδική τελετή που πραγματοποίησε στο Λας Βέγκας. Παράλληλα, ο ελληνικός προορισμός περιλήφθηκε και στη δεκάδα με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς πολυτελείας για το υπόλοιπο του έτους.

 

Ειδικότερα, στη λίστα με τις υψηλότερες αυξήσεις για πολυτελή ταξίδια η Ελλάδα κατέλαβε την ένατη θέση με αύξηση 57%. Την πρώτη θέση κατέλαβε η Νέα Ζηλανδία με αύξηση 196% και ακολούθησαν η Χιλή με 103%, η Ινδονησία με 103%, η Ουγγαρία με 86%, το Χονγκ Κονγκ με 72% και η Κροατία με 68%. Γενικότερα, η αύξηση των πολυτελών ταξιδιών στις ευρωπαϊκές χώρες έφθασε σε ποσοστό 23%.

 

Στην άλλη λίστα με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς πολυτελείας -εκτός των ΗΠΑ- η Ελλάδα κατέλαβε τη δέκατη θέση. Την πρώτη θέση κατέλαβε η Ιταλία και ακολούθησαν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, ο Καναδάς, η Ισπανία, η Γερμανία, το Μεξικό, η Νότια Αφρική και η Ολλανδία. Μεταξύ των παραπάνω προορισμών τη μεγαλύτερη ανάπτυξη για φέτος παρουσιάζει η Ελλάδα.

 

Την υψηλή ζήτηση για διακοπές σε πολυτελείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας επιβεβαιώνουν σε πρόσφατα ρεπορτάζ τους και διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης όπως η Guardian, η Observer και το ΒΒC. Για παράδειγμα σε ρεπορτάζ της η Guardian χαρακτηρίζει τη Μύκονο ως τον μεγάλο νικητή του καλοκαιριού στη Μεσόγειο, επισημαίνοντας ότι η επιστροφή των διασημοτήτων στο Νησί των Ανέμων επαναφέρει την αίγλη του.
 

Για νεόνυμφους

 

Στο μεταξύ, τους δέκα δημοφιλέστερους προορισμούς των Ελλήνων για ταξίδια του μέλιτος έως και τον Σεπτέμβριο δημοσιοποίησε η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών της Trivago. Την πρώτη θέση στη σχετική λίστα η οποία δημιουργήθηκε με βάση τις αναζητήσεις κατέλαβε η Κρήτη με ποσοστό 38,3%. Ακολούθησαν η Σαντορίνη με ποσοστό 31,8% , η Ρόδος με 16%, η Πάφος με 4,2%, οι Μαλδίβες με 2,4% και με χαμηλότερα ποσοστά, το Λας Βέγκας, η Σμύρνη, το νησί Μπόρα Μπόρα στη Γαλλική Πολυνησία, η Πλαγιά Μπαβάρο στη Δομινικανή Δημοκρατία και το Σουράτ Θανί στην Ταϊλάνδη. Σε ό,τι αφορά τις αναζητήσεις για γαμήλια ταξίδια ανά συγκεκριμένη περιοχή, στην πρώτη δεκάδα με αύξουσα θέση στη σειρά κατάταξης βρίσκονται η Αγία Μαρίνα και ο Πλατανιάς στα Χανιά, η Οία στη Σαντορίνη, η Ιξιά στη Ρόδο, το Ημεροβίγλι, το Ακρωτήρι και ο Περίβολος στη Σαντορίνη, η Καλλιθέα στη Ρόδο, η Ελούντα στην Κρήτη και η Πάφος στην Κύπρο.

 

Παράλληλα, η Trivago δημιούργησε μία λίστα είκοσι προορισμών με την αναλογία ξενοδοχείων κατάλληλων για νεόνυμφους σε σχέση με το σύνολο των μονάδων. Στην κορυφή της σχετικής λίστας κατατάσσεται το νησί Μπόρα Μπόρα με το 60% των τουριστικών του καταλυμάτων να περιλαμβάνουν στις παροχές τους υπηρεσίες κατάλληλες για νεόνυμφους. Σε ό,τι αφορά τους ελληνικούς προορισμούς στην τέταρτη θέση με ποσοστό 47% βρίσκεται το Καλαμάκι στα Χανιά, στην έβδομη το Ακρωτήρι στη Σαντορίνη με 41,7%, στη δέκατη η Καλλιθέα στη Ρόδο με 33% και στην ενδέκατη η Οία στη Σαντορίνη με 32%. Επίσης, από τη δέκατη τρίτη έως την εικοστή θέση με ποσοστό από 30% έως 18% βρίσκονται η Αγία Μαρίνα, ο Πλατανιάς, το Μαρμάρι η Σητεία, το Ημεροβίγλι, ο Περίβολος, η Ιξιά και η Ελούντα.

 

Τα στοιχεία της έρευνας βασίζονται σε αναζητήσεις Ελλήνων στη Τrivago με βάση την ενότητα «Κατάλληλα για Νεόνυμφους» από την 1η Απριλίου έως 13 Αυγούστου για την περίοδο Ιουνίου – Σεπτεμβρίου και διάρκεια διαμονής μεγαλύτερη των 7 ημερών σε τουριστικά καταλύματα.

 

Πηγή: Καθημερινή