Στράτος Σιμόπουλος: Απαραίτητη η εκχώρηση γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, το οποίο ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα από τις άστοχες και ανερμάτιστες επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης με επίκεντρο τον ΟΑΣΘ, αποτελεί τον μοναδικό στόχο των πρωτοβουλιών της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Ο σχεδιασμός του αρμόδιου Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων  είναι ρεαλιστικός και αποσκοπεί στο να παράσχει γρήγορα μία αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών του πολεοδομικού συγκροτήματος.

Έτσι, ο ΟΑΣΘ θα καλύπτει επαρκέστερα την μητροπολιτική ζώνη, ενώ τα ΚΤΕΛ θα υλοποιούν την εκτέλεση περιαστικών και υπεραστικών διαδρομών. 

Όπως επισήμανε πρόσφατα στην Βουλή και ο Υπουργός κ.Κώστας Καραμανλής, η ανάθεση του μεταφορικού έργου στα ΚΤΕΛ δεν αποτελεί μόνιμο μέτρο, αλλά είναι μια κίνηση που αποσκοπεί στην αντιμετώπιση μιας κατάστασης έκτακτης ανάγκης, όπως αυτή που βιώνει σήμερα ο ΟΑΣΘ και προβλέπεται και στον Ν. 1370/2007, στο άρθρο 5 παρ. 5 (όπου γίνεται λόγος για έκτακτα μέτρα όταν υφίσταται κρίση). 

‘Ήδη το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ αποδίδει “καρπούς”, καθώς μέσα σε λιγότερο από 2 μήνες, τέθηκαν σε κυκλοφορία 127 επιπλέον λεωφορεία (από 213 που ήταν όταν ανέλαβε κυβέρνηση η ΝΔ, κινούνται σήμερα περίπου 340).

Σε κάθε περίπτωση όσοι θεωρούν ότι θίγονται ή διαφωνούν με τις επιλογές της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ μπορούν να προσφύγουν όπου κρίνουν απαραίτητο, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να παρουσιάσουν στους πολίτες της Θεσσαλονίκης ένα σχέδιο γρήγορης βελτίωσης των αστικών συγκοινωνιών.