Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης

arvanitidis

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ (ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ) ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ «ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ και ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ όταν οι άνθρωποι της πόλης πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους

Η Θεσσαλονίκη δεν έχει λόγο να αντιγράψει το μοντέλο της Αθήνας.
Απέναντι στον ΟΑΣΘ που κλείνει το κύκλο του αφήνοντας πίσω μεγάλη δυσαρέσκεια στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, εμείς λέμε ότι η πόλη πρέπει να πάει ένα βήμα μπροστά από όλα τα μοντέλα που εφαρμόστηκαν στη χώρα και τα αποτελέσματά τους δεν ήταν ποτέ αυτά που επιθυμούσαν οι πολίτες.
Η λύση δεν είναι να περάσουμε από το ιδιωτικό μονοπώλιο του ΟΑΣΘ, στο κρατικό μονοπώλιο του Υπουργείου Μεταφορών.
Η λύση για τη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ με καθοριστικό ρόλο της ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και των ΦΟΡΕΩΝ της πόλης.
Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης και όχι από τους αρεστούς του εκάστοτε Υπουργού.

Η αυτοδιοίκηση και οι φορείς της πόλης πιστεύουμε ότι μπορούν να εξασφαλίσουν τις θέσεις εργασίας
Λέτε ότι αν γίνει διεθνής διαγωνισμός οι εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους. Και ποιος σας είπε, κ. Υπουργέ, ότι στους διεθνείς διαγωνισμούς συμμετέχουν αποκλειστικά ιδιώτες πάροχοι;
Ποιος σας είπε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση και οι παραγωγικοί φορείς της πόλης δεν μπορούν να εξασφαλίσουν τις θέσεις εργασίας; Τους ρωτήσατε; Βάλατε τα σενάρια κάτω με μολύβι και χαρτί και είδατε ότι δεν βγαίνει; Γιατί πάμε σε όλα τα πράγματα στη ζωή μας στη λογική άσπρο – μαύρο και μπερδεύουμε τους πολίτες;

Όχι άλλες κοκορομαχίες στην πλάτη της Θεσσαλονίκης
Βασική προϋπόθεση για να αντικαταστήσουμε τον ΟΑΣΘ είναι να είμαστε έτοιμοι να τον αντικαταστήσουμε με κάτι καλύτερο. Αυτό όμως δεν αποτυπώνεται στο νομοσχέδιο.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ για το συγκοινωνιακό έργο.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ για να ξέρουν οι πολίτες τι να περιμένουν και πότε.
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ για τη νέα φιλοσοφία πάνω στην οποία θα κινηθεί ο σχεδιασμός των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Καταργείτε τον ΟΑΣΘ για να δείξετε αποφασιστικότητα και πυγμή, του ζητάτε όμως να συνεχίσει να κάνει αυτός τη δουλειά μέχρι το 2019 ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ! Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Αυτές είναι κοκορομαχίες στην πλάτη της πόλης.

Στη Θεσσαλονίκη δεν έχουμε ανάγκη από κανενός είδους «Βεληγκέκα» πάνω από τα κεφάλια μας
Έρχεστε και επιβάλετε δρακόντειες ποινές σε όποιον τολμήσει να σας πάει κόντρα.
Αν κάποιος τολμήσει να κάνει μια εκδήλωση διαμαρτυρίας στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ θα φάει 3 χρόνια φυλακή, 10.000€ πρόστιμο και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για 5 χρόνια από «αριστερή» Κυβέρνηση.
Πόσα χρόνια φυλακή θα έπρεπε να φάει το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» αν υπήρχε αυτή η διάταξη για τα διόδια; Πόσα εκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα θα έπρεπε να έχουν πληρώσει; Πόσοι άνθρωποι θα είχαν υποστεί στέρηση των πολιτικών τους δικαιωμάτων;

Ζητάμε ανοιχτές δημόσιες συγκοινωνίες με καθοριστικό ρόλο της αυτοδιοίκησης και των φορέων της πόλης
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης ζητούν να έχουν καινούρια και καθαρά λεωφορεία, να έρχονται στην ώρα τους και να μπορούν να πάνε χωρίς προβλήματα σε κάθε γωνιά του νομού.
ΈΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να φτιάξουμε ένα σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο δημόσιων αστικών συγκοινωνιών ώστε η Θεσσαλονίκη να πρωτοπορήσει. Ένα πλαίσιο ανοιχτό στην κοινωνία όπου μέσα από διεθνείς διαγωνισμούς θα μπορούμε να επιλέγουμε τους καλύτερους.
ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να βάλουμε τις βάσεις ώστε οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να απολαύσουν το επίπεδο υπηρεσιών που αρμόζει σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή Μητρόπολη του 21ου αιώνα.
ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να κάνουμε πράξη την αποκέντρωση αξιοποιώντας τις δυνατότητες που μας έχει δώσει ο «Καλλικράτης».
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να αλλάξουμε την νοοτροπία αποχής και αδιαφορίας που υπάρχει στην κοινωνία για τα κοινά. Μην παραγνωρίζετε τον παιδευτικό ρόλο που μπορεί να έχει μια τέτοια διαδικασία. Μην παραγνωρίζετε την αξία του να δουν τα νέα παιδιά τι σημαίνει συμμετέχω και καθορίζω ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για μια πόλη, όπως είναι οι αστικές συγκοινωνίες. Ερχόμαστε σε αυτή την αίθουσα και διαμαρτυρόμαστε για το ότι οι πολίτες γυρίζουν την πλάτη στην πολιτική. Κι όταν έρχεται η ώρα να τους δώσουμε το λόγο, πάμε και φτιάχνουμε κλειστά γραφειοκρατικά συστήματα στα Υπουργεία.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ