Στην τελική ευθεία η αστική γραμμή στα Πεύκα του δήμου Νεάπολης-Συκεών

Στην τελική ευθεία υλοποίησης εισέρχεται επιτέλους το χρόνιο αίτημα της δημοτικής αρχής Νεάπολης-Συκεών και των κατοίκων της Δημοτικής Ενότητας Πεύκων για τη δρομολόγηση εσωτερικής τοπικής γραμμής αστικής συγκοινωνίας.

 

Σήμερα το πρωί κλιμάκιο του δήμου με επικεφαλής το δήμαρχο Σίμο Δανιηλίδη και τη συμμετοχή των αντιδημάρχων Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας-αρμόδιου για τη Δ.Ε. Πεύκων Αλέκου Σιμητόπουλου και Μικροέργων-Ηλεκτροφωτισμού και Πολεοδομίας -αρμόδιου για τη Δ.Ε. Αγίου Παύλου Στέλιου Γκατζέ, δημοτικών και τοπικών συμβούλων, καθώς και μηχανικών και συγκοινωνιολόγων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο.

Σκοπός ήταν να καταγραφούν, με κάθε λεπτομέρεια, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του προτεινόμενου δρομολογίου και των στάσεων, προκειμένου να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις και να υλοποιηθούν οι όποιες επιπλέον τεχνικές παρεμβάσεις απαιτηθούν, ώστε να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή η αστική γραμμή. Το δρομολόγιο καλύπτει μια απόσταση περίπου 12 χλμ. φθάνοντας μέχρι τις βορειότερες περιοχές των Πεύκων, με την αρχική πρόβλεψη 37 στάσεων για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών των επιβατών.

Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια ο δήμος είχε επανειλημμένα ζητήσει προφορικά και εγγράφως από τον ΟΑΣΘ και το ΣΑΣΘ την υλοποίηση της νέας γραμμής, ενώ η προσπάθεια εντάθηκε τους τελευταίους μήνες με την πραγματοποίηση αλλεπάλληλων συσκέψεων και επιτόπιων αυτοψιών αντιπροσωπιών των εμπλεκόμενων φορέων για την καταγραφή τοπικών και σημειακών παραμέτρων αξιολόγησης.

Παρεμβάσεις 4 εκατ. ευρώ

 

Για τη δρομολόγηση της εσωτερικής αστικής γραμμής στα Πεύκα οι συναρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες ολοκλήρωσαν εγκαίρως μια σειρά παρεμβάσεων για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης διέλευσης των λεωφορείων και  την αποφυγή καθυστερήσεων και αφορούσαν κυρίως εργασίες αποκατάστασης, βελτίωσης και τροποποίησης μηκοτομής και τοποθέτησης ειδικής σήμανσης, με τον προϋπολογισμό τους να ανέρχεται σε πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία καλύφθηκαν από το δημοτικό ταμείο.

«Πρόκειται για μια συμφωνηθείσα με το δήμο μας απόφαση, η οποία θα έπρεπε να είχε ήδη υλοποιηθεί. Εμείς από την πλευρά μας ακολουθήσαμε όλες τις υποδείξεις και τους όρους που μάς τέθηκαν. Υποβάλαμε επικαιροποιημένη πρόταση διαδρομής. Εξασφαλίσαμε την ασφαλή διέλευση των αστικών λεωφορείων, εκτελώντας εργασίες οδοποιίας κατά μήκος των οδών από τις οποίες προτείνουμε να διέλθει η γραμμή, ενώ είμαστε σε ετοιμότητα για κάθε άλλη ανάγκη παρεμβάσεων που θα  προκύψει αφού οριστικοποιηθούν οι τελικές θέσεις των στάσεων», επισημαίνει ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης.

 

«Πλέον, μετά και το σημερινό δοκιμαστικό δρομολόγιο που προτείνουμε και καλύπτει το σύνολο σχεδόν της γεωγραφικής έκτασης των Πεύκων, μεταξύ των οποίων κάθε νευραλγικό κεντρικό σημείο και χώρο μαζικής συνάθροισης, όπως είναι οι σχολικές μας μονάδες, και τον εποικοδομητικό διάλογο που είχαμε με τους εκπροσώπους του ΣΑΣΘ, αποκτήσαμε μια καλύτερη εικόνα και ευελπιστώ ότι πλέον βρισκόμαστε στην τελική ευθεία. Δεν έχουμε κανένα περιθώριο για άλλη καθυστέρηση, γιατί πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που εύλογα απασχολούν τους συμπολίτες μας», προσθέτει.

 

Δεν θα ήταν, μάλιστα, υπερβολικό να αναφερθεί ότι το δοκιμαστικό δρομολόγιο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τους κατοίκους των Πεύκων, οι οποίοι θα λύσουν σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα μετακίνησής τους.

 

Η αναγκαιότητα άμεσης βελτίωσης των παρεχόμενων από τον ΟΑΣΘ υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό του δήμου μας, αλλά και όλης της Θεσσαλονίκης, είναι δεδομένη. Η δημοτική αρχή έχει καθήκον στο πλαίσιο της νομιμότητας να διεκδικεί τα καλύτερα για τους πολίτες της. Γι’ αυτό επιμένει στον αγώνα της για την αλλαγή των κάκιστων σε αρκετές περιπτώσεις συνθηκών μετακινήσεων για τους εργαζόμενους, τους φοιτητές, τους ηλικιωμένους, τα άτομα με αναπηρία.

 

Εκτός της τοπικής γραμμής στα Πεύκα, στην κορυφή των προτεραιοτήτων της παραμένει και το ζητούμενο κάλυψης της αυξημένης ανάγκης που έχει προκύψει από την επέκταση της αστικής γραμμής Νο 28 «Νοσοκομείο Παπαγεωργίου-424 Γ.Σ.Ν.Ε.-Πανεπιστήμια» των Συκεών, με την αδικαιολόγητα μεγάλη καθυστέρηση στις αφίξεις και την πρωτοφανή πληρότητα των οχημάτων που ταλαιπωρεί τους επιβάτες και θίγει την αξιοπρέπειά τους.

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr